شناسهٔ خبر: 67984140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: جهان اسلام پاسخ قاطع به عاملان ترور اسماعیل هنیه خواهد داد

یاسوج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت و یادآور شد: جهان اسلام پاسخ قاطع و فراموش ناشدنی به عاملان ترور اسماعیل هنیه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید محمد موحد در این پیام شهادت این رهبر شجاع مقاومت را به مردم مظلوم فلسطین، جبهه مقاومت و تمامی دلواپسان مقاومت و آزادی خواهان جهان تسلیت گفت.

موحد تاکید کرده است: یک بار دیگر رژیم سفاک و خونخوار صهیونیستی با اقدامی جنون آمیز یکی از رهبران غیرتمند و مبارز جبهه مقاومت را به شهادت رساند تا ثابت شود این غده سرطانی به هیچ کدام از اصول بین المللی و انسانی پایبند نیست.

وی بیان کرد: شهید بزرگوار اسماعیل هنیه که در مقاطع مختلف خدمات قابل توجهی را به اسلام و جبهه مقاومت داشته است و حتی با شهادت و از دست دادن فرزندان و اعضای خانواده اش خم به ابرو نیاورد و در راه آزادسازی قدس شریف مصمم تر از گذشته قدم برمی داشت.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همه ارکان جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار نهضت مقاومت خواهند ماند و صد البته پاسخ قاطع و فراموش نشدنی به عاملان و آمران این حرکت تروریستی که منجر به شهادت مهمان عزیزمان شده است خواهند داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ۲۳ ماه می سال ۱۹۶۳ در اردوگاه پناهندگان الشاطی در نوار غزه به دنیا آمد، جایی که والدینش پس از روز نکبت در سال ۱۹۴۸ (سالروز آواره شدن ملت فلسطین از سرزمین تاریخی خود) از شهر عسقلان فلسطین به آنجا آواره شدند.

وی در سال ۱۹۸۷پس از اخذ مدرک ادبیات عرب از دانشگاه اسلامی غزه فارغ التحصیل شد و سپس در سال ۲۰۰۹ موفق به اخذ مدرک دکترا از این دانشگاه شد.

نظر شما