شناسهٔ خبر: 67983647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان گلستان تشکیل جلسه داد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، صبح چهارشنبه هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآنی استان گلستان با حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره و نایب رئیس و نیز حضور مدیرکل و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و مدیرامورقرآنی تبلیغات اسلامی تشکیل جلسه داد.

در این جلسه علیرضا الوند بعنوان مدیرعامل و سیدمرتضی حسینی امین بعنوان رئیس هیات مدیره و فاطمه کریمی بعنوان نایب رئیس هیات مدیره معرفی شدند.

در بخشی از این جلسه حسن دیلم رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تقدیر و تشکراز محتمر قلی پور مدیرعامل پیشین اتحادیه اظهار امیدواری کرد:  اعضای جدید در جهت اعتلای قرآن و عترت گامهای محکمی را بردارند.
همچنین محترم قلی پورمدیر عامل پیشین اتحادیه نیز ضمن تشکر از حضار توضیحات لازم در خصوص تغییروتحول اتحادیه را ارائه کرد.

در این جلسه الهام متین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز با اشاره به ایکه امیدواریم که اعضای جدید بتوانند به بهترین شکل فعالیت داشته باشند، گفت: تدوین یک برنامه نظام مند برای رسیدن به وضعیت مطلوب خواسته من از اتحادیه است.

وی همچنین با اشاره به اینکه در طرح شهیدآوینی که از اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم است، گفت: مبلغ قابل توجه ای از اعتبار اختصاص یافته به استان گلستان در قالب طرح های توسعه ای، ویژه فعالیت های قرآنی است و انتظار می رود طرحهای شهید آوینی در دستور کار اتحادیه قراربگیرد و فعالیت ها پیوست رسانه ای مطلوبی داشته باشد.

در پایان این جلسه، به رسم تکریم با اهدای لوح و هدیه از خدمات محترم قلی پور مدیرعامل پیشین اتحادیه تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است، انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان گلستان در تاریخ چهارم مرداد ماه سال جاری در امامزاده قرن آباد برگزار شد و در این انتخابات عباس  عبداللهی فر، سید مرتضی حسینی امین و علیرضا الوند و فخری سادات بصارتی متقی و فاطمه کریمی ،  بعنوان اعضای هیات مدیره و  سمیه حق پرست و الهام شاهینی بعنوان بازرس انتخاب شدند وتاج محمد قریشی و زینب خاتون رحیمی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

 

نظر شما