شناسهٔ خبر: 67983625 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ :

آغاز محدودیت ها در مسیرهای تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ : سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی گفت: محدودیت تردد از ساعت 5 صبح امروز از سمت شرق میدان فردوسی ، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی و محورهای عمود بر خیابان انقلاب و آزادی انجام شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی ، در خصوص آغاز محدودیت ها در خیابان انقلاب و آزادی جهت برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه گفت: از ساعت 4 صبح امروز در خیابان انقلاب از خیابان وصال تا میدان انقلاب محدودیت اولیه تردد انجام شد .
وی افزود: در ادامه اعمال محدودیت ها از ساعت 5 صبح امروز محدودیت تردد از میدان فردوسی تا تقاطع بهبودی در خیابان آزادی و همه خیابان های عمود بر محور خیابان انقلاب - آزادی انجام شد .
 
وی گفت: این محدودیت های تردد از سمت شرق میدان فردوسی ، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی ، از شمال بلوار کشاورز و از جنوب خیابان جمهوری و خیابان های عمود بر محور خیابان های انقلاب - آزادی محل هایی هستند که محدودیت تردد را خواهیم داشت .
 
سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی بیان داشت: در طول خیابان انقلاب و آزادی نیز در مسیر تردد و حین تشییع پیکر شهید اسماعیل هینه نیز ممنوعیت توقف را نیز اعمال خواهد شد .
 
سرهنگ بهرام آبادی در خصوص مسیرهای جایگزین این مراسم نیز گفت : در خیابان حافظ به جنوب و تونل توحید به صورت رفت و برگشت، مسیرها برای تردد باز می باشد و شهروندان می توانند از آنها به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده نمایند .
 
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی تا پایان مراسم تشییع پابرجا خواهند بود و بعد از اتمام مراسم برداشته خواهد شد .

انتهای پیام/

نظر شما