شناسهٔ خبر: 67983116 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نتانیاهو: روزهای سخت و پرچالشی در پیش رو داریم

تهران-ایرنا-«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب بدون اشاره به ترور اسماعیل هنیه گفت: از زمان حمله به [حومه جنوبی] بیروت که سه شنبه شب صورت گرفت، روزهای سخت و پرچالشی در پیش رو خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از اسکای نیوز عربی، نتانیاهو که در یک کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت، اضافه کرد: از زمان به حمله به بیروت، ما از همه طرف تهدیداتی را می شنویم.

نتانیاهو به لفاظی خود ادامه داد و گفت: با هرکسی که بخواهد به اسرائیل ضربه بزند، تسویه حساب خواهیم کرد.

وی افزود:حملات ما در روزهای گذشته در سه جبهه صورت گرفت و ما روز گذشته معاون حسن نصرالله را در لبنان کشتیم، کسی که مسؤول حمله به اسرائیلی‌ها در شمال اسرائیل بود.

اشاره نتانیاهو به حمله موشکی به مجدل شمس در جولان اشغالی بود که حزب الله صراحتا آن را رد کرد و گفت که ارتباطی با این حمله نداشته است.

از سوی دیگر نیز برخی از رسانه‌ها اعلام کردند که این حمله ناشی از سقوط موشک سامانه هوایی رژیم صهیونیستی بوده است.

وی بار دیگر سخنان خود را تکرار کرد و گفت: روزهای سختی را درپیش رو داریم که در آن چالش‌های زیادی وجود خواهد داشت.

وی مدعی شد: آماده همه سناریوها هستیم و برای همه تهدیدات نیز آمادگی داریم.

وی در پایان بار دیگر به تهدیدات توخالی خود ادامه داد و افزود: با هر کسی که بخواهد به اسرائیل دست درازی کند، تسویه حساب خواهیم کرد.

تهدیدات نتانیاهو درحالی صورت می‌گیرد که همه ارکان رژیم صهیونیستی به دنبال ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «فؤاد علی الشکر» فرمانده ارشد حزب الله به حالت آماده باش درآمده است.

هنیه بامداد دیروز چهارشنبه در حمله کور وبزدلانه رژیم صهیونیستی به محل اقامت وی در تهران به شهادت رسید.

الشکر نیز سه شنبه شب در حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

عاجل | نتنیاهو : الأیام المقبلة ستکون صعبة فمنذ الهجوم فی #بیروت سمعنا تهدیدات من کل الجبهات

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه در اظهاراتی خطاب به شهرک‌نشین‌های صهیونیست هشدار داد «روزهای پرچالشی پیش رویمان است.»

اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه بن‌بست این رژیم در جنگ غزه و یک روز بعد از ترور یک مقام ارشد نظامی حماس و همچنین رهبر سیاسی حماس در تهران صورت گرفت.

نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «در همان روزهای اول جنگ گفتم که این جنگ زمان خواهد برد و نیازمند صبوری از سوی همه ما خواهد بود. این حرف را امروز هم تکرار می‌کنم.»

نظر شما