شناسهٔ خبر: 67982928 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

عملکرد ورزشکاران ایران در روز پنجم عملکرد ورزشکاران ایران در روز پنجم

پنجمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پارس با حضور ۹ نماینده کشورمان پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

در روز پنجم از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ۹ نماینده کشورمان در رشته‌های روئینگ، تنیس روی میز، شمشیربازی و تیراندازی با کمان، به مصاف حریفان رفتند.

عملکرد نمایندگان کشورمان در روز پنجم (چهارشنبه ۱۰ مرداد) به‌شرح زیر است:

* تیم ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی

تیم ایران در فینال C مسابقات روئینگ دو نفره سبک‌وزن بانوان با تیم‌های چین، پرو و ژاپن رقابت کرد و با زمان ۷:۱۴.۳۲ دقیقه به مقام چهارم رسید. تیم کشورمان در پایان مسابقات این ماده، رتبه شانزدهم را به خود اختصاص داد.

* فاطمه مجلل

ملی‌پوش روئینگ ایران در مرحله نیمه نهایی C/D ماده تک نفره بانوان، در گروه اول با حریفانی از فیلیپین، صربستان، برزیل، پاراگوئه و اسلوونی رقابت کرد و در پایان با ثبت زمان ۸:۰۶.۲۳ دقیقه در رده ششم و آخر ایستاد. مجلل با این نتیجه، فرصت حضور در فینال D را بدست آورد و برای کسب یکی از رتبه‌های ۱۹ تا ۲۴ تلاش می‌کند.

* نوشاد عالمیان

ملی‌پوش رشته تنیس روی میز، در مرحله یک‌شانزدهم نهایی به مصاف «توموکازو هاریموتو» نفر ۹ رنکینگ جهانی از ژاپن رفت و با قبول شکست ۴ بر ۲ مقابل این حریف، از گردونه مسابقات کنار رفت. پیش از این نیما عالمیان و ندا شهسواری دو پینگ‌پنگ‌باز دیگر کشورمان با شکست مقابل حریفان حذف شده بودند.

* تیم شمشیربازی سابر ایران

تیم شمشیربازی سابر ایران پس از پیروزی مقابل آمریکا با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ راهی نیمه‌نهایی شد، اما در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه ۴۵ بر ۴۳ مقابل مجارستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. در دیدار رده بندی نیز با نتیجه ۴۵ بر ۲۵ مقابل فرانسه شکست خورد و در رده چهارم قرار گرفت.

*ریکرو

در ادامه مرحله حذفی مسابقات تیروکمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس و در بخش ریکرو بانوان، مبینا فلاح نماینده ایران قرار بود به مصاف نگویت دتا از ویتنام برود که به دلیل شرایط نامساعد جوی، احتمال طوفان و بارندگی به پنج شنبه موکول شد.

نظر شما