شناسهٔ خبر: 67982789 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رایگان شدن خدمات مهندسی ساختمان حسینه ها و مساجد در مازندران... -

اقتصاد ایران: ساری- رییس شورای هیئات مذهبی مازندران گفت: برای اولین بار در کشور طبق تفاهم نامه سه جانبه، تمامی خدمات مهندسی ساختمان های حسینه ها، مساجد و هیئات مذهبی رایگان صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه برای اولین بار در کشور طبق تفاهم نامه سه جانبه، تمامی خدمات مهندسی در ساختمان‌های حسینیه‌ها و مساجد، هیأت مذهبی و ابنیه دینی رایگان شد، افزود: با حضور حجت الاسلام شریف تبار مدیر کل تبلیغات اسلامی، سیف پور میر رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان و شورای هیئات مذهبی مازندران تفاهم نامه سه جانبه امضا شد.

وی افزود: طبق این تفاهمنامه تمامی خدمات ساختمان ابنیه مذهبی و دینی به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

باقری ادامه داد: همچنین سازمان تبلیغات و شورای هیئات مذهبی استان همکاری و مشارکت لازم در زمینه آموزش، تشویق و توانمندسازی نظام کاردانی ساختمان به عمل می‌آورند.

وی ادامه داد: دراین جلسه که اکبری مسؤول بودجه نظام کاردانی، مؤمنی و کرمی مشاوران شورا، رحمانی دبیر و راستا نایب رئیس شورای هیئات مذهبی حضور داشتند در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ساختمانی، رفاهی و توانمندسازی، طراحی و معماری اسلامی بر اساس تفاهم نامه به توافقات مثبتی در حوزه مذهبی، دینی و فرهنگی رسیدند.

باقری بر رعایت مفاد این تفاهم نامه توسط سازمان‌های ذکرشده اشاره کرد و و آن را زمینه خوبی برای خدمات دهی به هیئات مذهبی به ویژه مناطق محروم و روستایی دانست.

برچسب‌ها:

نظر شما