شناسهٔ خبر: 67982216 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

هواپیما راحت‌ترین و سریع‌ترین روش سفر از شهرهای دور به مشهد

اگر می‌خواهید به شهر مشهد سفر کنید و به زیارت حرم امام رضا بروید یا درجا جای این شهر به گشت‌وگذار بپردازید و لحظات لذت‌بخشی را سپری کنید، روش‌های مختلفی پیش روی شماست. یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای سفر به مشهد خرید بلیط هواپیمای این شهر است. در مقاله قصد داریم به شما توضیح دهید که چرا هواپیما را برای سفر به مشهد انتخاب کنید و در ادامه اطلاعات کاربردی درباره پیدا کردن بهترین بلیط هواپیمای مشهد ارائه میکنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اگر می‌خواهید به شهر مشهد سفر کنید و به زیارت حرم امام رضا بروید یا درجا جای این شهر به گشت‌وگذار بپردازید و لحظات لذت‌بخشی را سپری کنید، روش‌های مختلفی پیش روی شماست. یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌ها برای سفر به مشهد خرید بلیط هواپیمای این شهر است. در مقاله قصد داریم به شما توضیح دهید که چرا هواپیما را برای سفر به مشهد انتخاب کنید و در ادامه اطلاعات کاربردی درباره پیدا کردن بهترین بلیط هواپیمای مشهد ارائه می­کنیم.

چرا با هواپیما به مشهد سفر کنیم؟

برای سفر به شهر مشهد روش‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. می‌توانید به سراغ قطار و اتوبوس بروید یا با خودروی شخصی خود راهی این شهر شوید. اما اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن خودتان را به شهر مشهد برسانید، بدون آنکه در ترافیک بمانید، رانندگی کنید یا نگران تصادفات جاده‌ای باشید، هواپیما بهترین انتخاب برای شما است.

به طور مثال برای اینکه بخواهید از شهر آبادان به مشهد برسید، با انتخاب اتوبوس و ماشین شخصی حدود ۱۸ تا ۲۰ ساعت را باید در راه بمانید تا مسافت ۱۷۲۴ کیلومتری بین این دو شهر را طی کنید. اما با استفاده از بلیط هواپیما آبادان مشهد تنها ۲ ساعت در راه خواهید بود تا به شهر مشهد برسید.

انواع بلیط هواپیما مشهد

بسته به مبدأ سفرتان می‌توانید انواع بلیط هواپیمای مشهد را خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن به این شهر زیارتی برسید. بلیط هواپیمای مشهد را می‌توان به شکل‌های مختلفی طبقه‌بندی کرد. در ادامه انواع معیارها برای طبقه‌بندی بلیط هواپیمای مشهد را مشاهده می‌کنید:

1. کلاس پروازی: در این مسیر می‌توانید به سراغ کلاس پروازی اکونومی یا بیزینس بروید. کلاس پروازی بیزینس که گران‌تر از اکونومی است، صندلی راحت‌تر و خدمات بهتری به شما ارائه می‌شود.

2. نوع بلیط: نوع بلیط هواپیمای مشهد شامل سیستمی و چارتری می‌شود. بلیط سیستمی مستقیماً توسط ایرلاین‌ها به مسافران ارائه می‌شود. اگر بعد از خرید پشیمان شدید، به راحتی می‌توانید آن را استرداد کنید. از طرفی بلیط‌های چارتری توسط آژانس‌های چارتر کننده به مسافران ارائه می‌گردد. به‌طور مثال اگر به سراغ بلیط اصفهان مشهد چارتری بروید و آن را خریداری کنید، نمی‌توانید بعد از خرید آن‌ را باز پس دهید.

3. شرکت هواپیمایی: برای سفر به شهر مشهد به‌صورت هوایی می‌توانید از انواع شرکت‌های هواپیمایی داخلی استفاده کنید. در ادامه نام برخی از این شرکت‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • شرکت تابان
  • شرکت آتا
  • کیش ایر
  • وارش
  • ماهان
  • قشم ایر
  • زاگرس
  • ایران ایر
  • سپهران
  • ایران ایرتور

4. ساعت پرواز: پروازهایی که به مقصد مشهد برگزار می‌شود را می‌توان براساس ساعت پروازشان نیز طبقه‌بندی کرد. برخی از پروازها در نیمه شب تا صبح زود برگزار می‌شود. درحالی‌که برخی دیگر در اواسط روز یا در اواخر شب انجام می‌گردد.

چگونه ارزان‌ترین بلیط هواپیمای مشهد را پیدا کنیم؟

اگر شهر محل اقامتتان تا مشهد فاصله زیادی دارد و می­خواهید در سریع­ترین زمان ممکن به مقصد سفرتان برسید، اما نمی­خواهید هزینه زیادی را بابت خرید بلیط هواپیما مشهد بپردازید، به طور مثال به دنبال پرواز زاهدان مشهد هستید، این بخش از مقاله را با دقت بیشتری بخوانید.

  • درهنگام انتخاب بلیط هواپیما به سراغ کلاس پروازی اکونومی بروید.
  • پروازهایی را انتخاب کنید که ساعت شروع آن‌ها از نیمه‌شب تا اوایل صبح است.

C:\Users\meysam\Desktop\سفرمارکت\plane\airplane-ticket.jpg

  • در اواسط هفته یعنی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه به سراغ پرواز مشهد بروید.
  • اگر در فصل شلوغ سفر به مشهد، یعنی تعطیلات نوروز، شهادت و تولد امام رضا، ماه رمضان یا محرم، می‌خواهید به مشهد بروید، حتماً بلیط خود را از چند هفته زودتر انتخاب کنید و به سراغ بلیط­های سیستمی این مسیر بروید.
  • اگر می‌خواهید در فصل خلوت سفر، یعنی ماه پاییز و زمستان، به مشهد بروید، می‌توانید به سراغ پروازهای چارتری این مسیر بروید تا بتوانید با تخفیف بیشتری پرواز مشهد را خریداری کنید.

C:\Users\meysam\Desktop\سفرمارکت\mashhad\mashhad1.jpg

  • اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین خرید کنید، وب‌سایت­هایی را انتخاب کنید که کارمزد کمتری می‌گیرند.

برای خرید بلیط هواپیمای مشهد از چه روشی اقدام کنیم؟

اگر قصد دارید در سریع‌ترین زمان ممکن انواع پروازهای مشهد را در یک صفحه و یک‌جا مشاهده کنید، بهترین انتخاب برای شما مراجعه به وب‌سایتی است که با کمک موتور جستجوی هوشمندی که دارد در میان ۴۴ وب‌سایت عرضه‌کننده بلیط می‌گردد و نتایج جستجو را در قالب یک لیست در یک صفحه به شما نمایش می‌دهد.

نام این وب‌سایت سفرمارکت است. می‌توانی از بخش‌های مختلف این وب‌سایت نظیر تقویم قیمتی، بخش فیلترها و بخش مرتب سازیِ لیستِ نتایج جستجو کمک بگیرید تا بتوانید ارزان‌ترین و بهترین بلیط هواپیما را در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب و خریداری کنید.

به طور مثال در بخش تقویم قیمتی می‌توانید ارزان­ترین روز را برای پیدا کردن بلیط هواپیما مشهد انتخاب کنید. ارزان‌ترین روز با رنگ سبز به نمایش درمی‌آید. در بخش فیلترها نیز می‌توانید شرکت هواپیمایی، ساعت پرواز، بازه قیمت بلیط، نوع بلیط، کلاس پروازی، مدت زمان پرواز و وب سایت‌های عرضه‌کننده آن بلیط را انتخاب کنید تا تنها بلیت‌های به شما نمایش داده شود که متناسب با بودجه، علاقه و وقتتان است.

اگر وقت و حوصله نشستن پشت لپ‌تاپ را ندارید، می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید از قیمتِ روز بلیط هواپیمای مشهد آگاه شوید و با چند کلیک، بهترین پرواز را به مقصد این شهر انتخاب و خریداری کنید.

جمع‌بندی

یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها برای سفر به مشهد خرید بلیط هواپیمای این شهر است؛ به‌خصوص اگر مسافت بین شهر محل اقامتتان تا مشهد زیاد است. در این مقاله توضیح دادیم که چگونه می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیمای مشهد را خریداری کنید و از چه روشی برای پیدا کردن بلیط این مقصد زیارتی جذاب استفاده کنید تا هم در وقت خود صرفه‌جویی کنید و هم در هزینه‌های سفرتان.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام
  • ارسال به تلگرام

نظر شما