شناسهٔ خبر: 67982159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر برابر رژیم صهیونیستی مسخره بازی است

کیش- ایرنا- دبیرکل سازمان‌های غیر دولتی و مردم نهاد مدافع فلسطین با اشاره به ترور شهید "اسماعیل هنیه" گفت: سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی یک مسخره بازی تمام عیار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم امرودی شامگاه چهارشنبه در تجمع اعتراض آمیز مردم کیش در محکومیت به شهادت رساندن شهید "اسماعیل هنیه" رییس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد: امروز سازمان‌های بین المللی مدعی حقوق بشر با سکوت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان دادند که از این عنوان صرفا برای رسیدن به منافع شخصی بهره می‌برند و در اصل حقوق بشر برای آنان ارزشی ندارد.

وی با اشاره به تصاویر منتشر شده از ایستاده تشویق کردن نتانیهو نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در کنگره ملی آمریکا، بیان کرد: تمامی مردم آزاده جهان از این وقاحت به بار آمده اعلام انزجار می‌کنند و این سرآغازی برای پایان استکبار جهانی است.

دبیرکل سازمان‌های غیر دولتی و مردم نهاد مدافع فلسطین با بیان اینکه امروز جهان در برابر خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی و حامیانش به آگاهی رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی به نشانه‌ای از آگاهی در جهان و الگوی بسیاری از مردم آزاده دنیا تبدیل شده است.

وی به ترور رهبر حماس در تهران اشاره کرد و گفت: اسماعیل هنیه را در حالی با ترور ناجوانمردانه به شهادت رساندند که جرات اعلام علنی آن را ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران اقتدار لازم برای هرگونه واکنش در برابر تعرض به کشور را دارد، اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی امروز از اقتدار کشور در هراس هستند و به خوبی می دانند پاسخ دندان شکنانه‌ای دریافت خواهند کرد.

نظر شما