شناسهٔ خبر: 67980280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

متن سید محمود رضوی مشاور رییس مجلس درباره شهادت اسماعیل هنیه؛

به وعده خونخواهی فرزندان مقاومت ایمان داریم

در سالهای منتهی به وعده ۲۵ ساله سرعت اتفاقات جهان تغییر کرده و ما ایستاده‌ایم تا انتقام مظلومان همیشهٔ تاریخ را از ظالمان و مستکبران عالم بگیریم.

صاحب‌خبر -

سرویس سیاسی فردا:سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، در یادداشت و دلنوشته‌ای برای شهادت اسماعیل هنیه نوشت:

إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ 

در سالهای منتهی به وعده ۲۵ ساله سرعت اتفاقات جهان تغییر کرده و ما ایستاده‌ایم تا انتقام مظلومان همیشهٔ  تاریخ را از ظالمان و مستکبران عالم بگیریم.

برخی از ماه در این راه پرافتخار شهید می‌شویم اما مستکبران و ابرقدرتان جهان از نام، عکس و جنازهٔ ما هم ترس و واهمه دارند چرا که می‌دانند مجاهدان مقاومت عاقبت بر ارادهٔ استکباری آنها چیره خواهند شد و طراحی آنها را بر هم خواهند زد.

برای مبارز و مجاهد فی سبیل الله چه پایانی بهتر از شهادت؟

تمام عاشقان شهادت از همان روزی که قدم در عرصهٔ مبارزه می‌گذارند برای خود آرزو میکنند تا عاقبتشان شهادت باشد و امروز نیز حاج اسماعیل هنیه میهمان شجاع و سرافراز ملت ایران به آرزوی دیرینهٔ خود رسید و فرزندان شهیدش در کنار شهدای والامقام مقاومت در بهشت برین به استقبالش خواهند آمد.

اما آن فرعونیان زمان ، رژیم غاصب صهیونیستی که همچون اسلاف خود این روزها به قتل عام کودکان بی‌گناه و زنان بی‌پناه افتخار می‌کند و آمریکای جنایتکار، بزرگْ حامیِ فرعونیان زمان که ایستاده آنها را تشویق میکند، می‌دانند که برای بر هم زدن نظم منطقه و دشمن تراشی در جبهه مقاومت و برای کند کردن سرعت تحولاتی که علیه منافع و موجودیت آنها در جریان است، لذا حاج قاسم سلیمانی را در عراق و دکتر اسماعیل هنیه را در شام تحلیف رئیس جمهور ایران در تهران به شهادت می‌رسانند.

با این وجود آنها محال است بتوانند خللی در انگیزه‌های استوار و مبارزهٔ دشمن‌شکن جان‌های دلباختهٔ به مقاومت، آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف ایجاد کنند و محور مقاومت را در مبارزه با خود ذره ای عقب بنشانند. آنها با هر اقدام اینچنینی، سقوط خود را تسریع می‌کنند و باید منتظر باشند تا خونخواهی از مهمان مجاهد شهیدمان وعده‌های صادق عظیم‌تری را برای آنها رقم بزند.

جمهوری اسلامی ایران از روزی که مبارزه با استکبار را آغاز کرده ضربه‌هایی کاری، بی‌سابقه و غیرقابل بازگشت به رژیم صهیونیستی و مزدوران و حامیان آنها وارد کرده است و  در این راه این توفیقات انسان‌های شریفی نیز جان شیرین خود را فدا کرده‌اند. امروز نیز یکی از عزیزترین دوستان ملت ایران را در آغوش خویش رهسپار بهشت کردیم اما دشمنان بدانند که این راه برای آنان بی بازگشت است؛ رژیم صهیونیستی هزینه‌های بزرگ‌تر را به زودی زود و به فضل و عنایت خداوند متعال متحمل خواهد شد. ما به وعده خونخواهی فرزندان مقاومت ایمان داریم. 

درود و رضوان خداوند بر رهبر شجاع مقاومت فلسطین و پاسدار سربلند کرامت  ملت مبارز فلسطین و مایهٔ فخر جهان اسلام، شهید دکتر حاج اسماعیل هنیه

نظر شما