شناسهٔ خبر: 67976090 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

واکنش شمخانی به شهادت اسماعیل هنیه

مشاور سیاسی مقام معظم رهبری شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

دریابان علی شمخانی مشاور سیاسی مقام معظم رهبری شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

متن پیام شمخانی به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم 

وَ لاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت دوست و برادر انقلابی‌ام، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر، شهید گرانقدر راه رهایی قدس شریف، اسماعیل هنیه رضوان الله تعالی علیه ضایعه‌ای سنگین برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت و نماد دیگری از عمق کینه و عداوت خون‌آشامان صهیونیست علیه ملت قهرمان فلسطین است.

خون‌آشامان‌ صهیونیست با ارتکاب این جنایت سبعانه و زیر پا گذاشتن همه قوانین بین‌المللی علاوه بر نسل‌کشی و کودک‌کشی، با میهمان‌کشی برگ دیگری بر پرونده سیاه و ننگینشان اضافه کردند.

شهادت رهبر برجسته فلسطین شهید اسماعیل هنیه گرچه او را به آرزوی خود که شهادت در راه خدا بود رساند، ولی همه آزادگان و مجاهدان راه حق و عدالت را داغدار  و عزادار کرد.

برای روح بلند و مطهر این اسطوره مقاومت و عزیز جبهه مقاومت علوّ درجات و برای بازماندگان معزّز شهید هنیه و همه همرزمان و همراهان او و مردم آزاده و شجاع فلسطین از درگاه خداوند سبحان، صبر جمیل و اجر جزیل و تداوم راه نورانی او را مسألت دارم.

بی‌تردید خون شهید هنیه انگیزه و اراده جبهه مقاومت برای مبارزه بی‌امان با اشغالگری را مضاعف خواهد کرد و با انتقام این جنایت از صهیونیستهای جنایتکار سقوط و اضمحلال این رژیم جعلی شتاب خواهد گرفت./تسنیم

نظر شما