شناسهٔ خبر: 67980022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو ارشد حماس:

حماس و مقاومت هرگز از مسیرش منحرف نمی‌شود

عضو ارشد حماس: عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» امروز در کنفرانس مطبوعاتی در تهران اعلام کرد، مردم فلسطین هرگز مقاومت را رها نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، «خلیل الحیه» از رهبران جنبش حماس امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در تهران و به دنبال شهادت اسماعیل هنیه گفت: «مردم فلسطین هرگز مقاومت را رها نمی‌کنند.»

خلیل الحیه افزود: «اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، جان خود را در راه دینش فدا کرد.»

وی تصریح کرد: «اسماعیل هنیه در شرایط استثنایی درگذشت و مردم و ملت برای او دلتنگ خواهند شد.»

وی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه سعی کرد مقاومت را منزوی کند اما از اینکه شهید هنیه در میان پایتخت‌های مختلف تردد می‌کرد، غافلگیر شده بود.

عضو ارشد جنبش حماس با بیان اینکه مراسم سیاسی در مجلس شورای اسلامی ایران با حضور شهید هنیه باعث خشم دشمن صهیونیستی شده بود، تأکید کرد هدف دشمن صهیونیستی از جنایت امروزش، شعله‌ور کردن آتش در منطقه است.

خلیل الحیه خاطرنشان کرد: «به امت اطمینان می‌دهیم که حماس و مقاومت هرگز از مسیرش منحرف نمی‌شود و با همه آزادیخواهان پیمان می‌بندیم که در مسیر اهداف ملی‌مان قدم برداریم.»

وی اضافه کرد: «ما و تمام آزادیخواهان جهان به مقاومت خود در برابر رژیم اشغالگر ادامه می‌دهیم و عربده کشی دشمن ما را نمی‌ترساند.»

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه افزود: دشمن می‌خواهد کرانه باختری را به اراضی اشغالی ضمیمه کرده و آن را تحویل صهیونیست‌های افراطی دهد.

وی تأکید کرد: دشمن کرانه باختری را تقدیم صهیونیست‌های افراطی کرده و ما گزینه‌های جز مبارزه پیش روی خود نداریم.

وی با بیان اینکه هیچ صحبتی در مورد مذاکرات در سایه ادامه جنایات دشمن نیست، افزود: نتانیاهو شروط و خواسته‌های جدیدی را مطرح کرده که مانع رسیدن به توافق شده است.

عضو ارشد حماس تصریح کرد: خون شهید اسماعیل هنیه پیام روشنی است مبنی بر اینکه گزینه ما در تعامل با دشمن، تنها مقاومت است و هیچ گزینه دیگری وجود ندارد و این راهی است که ملت را بر سر آن متحد می‌گردانیم.

خلیل الحیه ادامه داد: ما، ایران، منطقه و همه جهان به دنبال جنگ نیستیم و کسی که مسئول پیامدهای این اتفاق است، همان طرفی است که منطقه را به آتش کشانده است.

انتهای پیام/

نظر شما