شناسهٔ خبر: 67979758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت نوشت که مهدی طارمی و مارکوس تورام، زوج خط حمله اینتر در دیدار هفته نخست فصل جدید برابر جنوا خواهند بود.

زوج طارمی – تورام در اولین بازی اینتر قطعی شد

زوج طارمی – تورام در اولین بازی اینتر قطعی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا )، برگزاری رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و کوپا آمه‌ریکا باعث شد تا بسیاری از ستارگان اصلی ترکیب اینتر، خیلی دیر به تمرینات اضافه شوند. در شرایطی که ملی پوشان ایتالیایی در هفته قبل و یان زومر به همراه هاکان چالهان اوغلو دیروز به آپیانو بازگشتند، هنوز خبری از مهاجمان نیست.

لائوتارو که به همراه آرژانتین توانست قهرمان کوپا شود، دیرتر از تمام بازیکنان به تمرینات بازخواهد گشت. او در فاصله ۹ روز تا نخستین بازی فصل اینتر برابر جنوا در دسترس اینزاگی خواهد بود و به همین دلیل، این بازیکن در دیدار هفته اول نیمکت نشین طارمی خواهد شد.

روزنامه گاتزتا گزارشی از زمان بازگشت‌ ستاره‌های تیم به آپیانو جنتیله برای حضور در اردوی اینتر ارائه می‌دهد. یکی از مورد انتظارترین‌ها، مارکوس تورام است. این بازیکن فرانسوی روز شنبه از تعطیلات بازمی‌گردد و بلافاصله شروع به آغاز تمرینات می‌کند تا با هم‌تیمی جدید خود، یعنی مهدی طارمی، هماهنگی پیدا کند. سپس همه منتظر بازگشت لائوتارو مارتینز خواهند بود.

گاتزتا نوشته است: «تنها چند روز دیگر باقی مانده و سیمونه اینزاگی می‌تواند با گروهی تقریباً کامل کار کند. روز شنبه در آپیانو جنتیله، بازیکنان ملی‌پوش که به نیمه‌نهایی یورو رسیده‌اند، به تمرینات اضافه می‌شوند: فرانسوی‌ها یعنی مارکوس تورام و بنجامین پاوارد و هلندی‌ها که شامل استفان دی‌فرای و دنزل دومفریس است که یک روز پس از بازی دوستانه اینتر در پیزا که “دربی” بین برادران اینزاگی خواهد بود، به بقیه هم‌تیمی‌ها می‌پیوندند.

به این ترتیب، سیمونه یکی از دو بازیکن اصلی خط حمله را در اختیار خواهد داشت. تورام شروع به کار با هم‌تیمی جدیدش طارمی می‌کند، در حالی که اینتر منتظر بازگشت لائوتارو مارتینز از تعطیلات است. این بازیکن آرژانتینی که به تازگی قهرمان کوپا آمریکا شده است، از ۸ آگوست کار خود را با نراتزوری‌ها از سر خواهد گرفت. اینتر در ۱۷ آگوست باید با جنوا روبرو شود.

بدین ترتیب، باید انتظار داشت که طارمی و تورام، زوج خط حمله اینتر را در دیدار هفته نخست برابر جنوا تشکیل دهند. مهاجم ایرانی در بازی‌های پیش فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و اینزاگی را به داشتن مهاجم سومی در سطح تورام و لائوتارو امیدوار کرده است.

نظر شما