شناسهٔ خبر: 67979727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

بسیار دشوار است که میهمان ما را در خانه خودمان به شهادت رساندند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برای ما ایرانیان که به میهمان‌نوازی معروف هستیم، بسیار دشوار است که میهمان ما را در خانه خودمان به شهادت رساندند و به سادگی نمی‌توانیم در قبال این مسئله بی‌تفاوت یا آرام بمانیم و از کنار آن به سادگی نمی‌گذریم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ۱۰ مردادماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن شهادت امام سجاد(ع)، با اشاره به اینکه رسالت مبلغان و مبلغات در کار ترویج و نشر حقایق اسلام ناب ملهم از سیدالساجدین(ع) در امر خطیر جهاد تبیین است، اظهار کرد: در راستای تبیین و نشر حقایق دین چه بسیار انسان‌هایی که بدون نام و یا عنوان حقوقی تلاش و مجاهدت می‌کنند از جمله خانواده‌های مبلغان و مبلغات که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه ایرانیان همواره انسان‌های قدردان و قدرشناسی هستیم، افزود: همه اهل محبت به میهمان هستند و خاصه این خصیصه در برخی مناطق و اقوام از جمله چهارمحال و بختیاری پررنگ‌تر است و بنده خاطرات شیرینی از این استان به خاطر دارم. 

قمی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد: برای ما ایرانیان که به میهمان‌نوازی معروف هستیم، بسیار دشوار است که میهمان ما را در خانه خودمان به شهادت رساندند و علاوه بر اینکه خونخواهی خواهیم کرد، شرمنده نیز هستیم و به سادگی نمی‌توانیم در قبال این مسئله بی‌تفاوت یا آرام بمانیم و از کنار آن به سادگی نمی‌گذریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در گفتمان مقاومت، ما حرف‌ها برای گفتن داریم و هر آنچه این ملت بزرگ به آن دست یافته که شایسته آن بوده در پرتو مقاومت است.

قمی در ادامه با تأکید بر نقش مردم چهارمحال و بختیاری در توفیق خادمان در نهضت تبلیغات اسلامی استان، تصریح کرد: نمونه بارز این همکاری و مشارکت را در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» مشاهده کردیم که از مردم استان قدردانی می‌کنم و این حکایت از باطن دیندار، باطراوت و قرآن‌دوست مردم دارد.

وی عزاداری‌های خوب محرم را یکی دیگر از جلوه‌های تکاپوی دینی مردم چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار کرد: تک‌تک نیروهای دلسوز در نهادهای مختلف مشغول تلاش و مجاهدت هستند که به این تکاپوی دینی مردم استان می‌بالیم.

قمی در پایان گفت: امروز توقع افزون‌تری از نهاد تبلیغات اسلامی در استان وجود دارد و همه کمک خواهند کرد که این نهاد دو قدم جلوتر بردارد و اتفاقات بزرگ و مؤثری را در تمهید مقدمات ظهور شاهد باشیم.

انتهای پیام

نظر شما