شناسهٔ خبر: 67979639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

لزوم خونخواهی شهید هنیه و افزایش توان دفاعی کشور تاکید شد

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست فوق العاده این کمیسیون با دستگاه های مختلف بر لزوم خونخواهی شهید هنیه و افزایش توان دفاعی کشور تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ابراهیم رضایی درباره نشست فوق العاده عصر چهارشنبه ۱۰ مرداد 1403 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که با موضوع ترور شهید اسماعیل هنیه برگزار شد، به خبرنگاران گفت: در ابتدای این نشست ابعداد مختلف جنایت صهیونیست ها در ترور شهید هنیه بررسی شد و این پیگیری ها همچنان ادامه دارد و هنوز تکمیل نشده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: مسوولان بخش های مختلف از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، وزارت امور خارجه، فراجا، صدا و سیما و سایر مسوولان در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده درباره این حادثه ارائه دادند.

رضایی با اشاره به بیان نظرات اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره ترور شهید هنیه در این نشست تصریح کرد: در راس دیدگاه های مطرح شده، ترور رهبر بزرگ مقاومت فلسطین را به دست رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا را محکوم کردند. همچنین بر لزوم اقدام متقابل و خونخواهی موثر برای شهادت اسماعیل هنیه تاکید شد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر حمایت جدی از مقاومت فلسطین تاکید کردند، گفت: لزوم پاسخ قانع کننده به افکار عمومی و حمایت از نیروهای مسلح کشور، نیروهای دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشور در این نشست مورد تاکید اعضاء قرار گرفت.

نماینده مرد دشتستان در مجلس ادامه داد: لزوم افزایش توان دفاعی، امنیتی و اطلاعاتی کشوربا بهره گیری از ظرفیت های تقنینی و نظارتی مجلس شورای اسلامی دراین زمینه، لزوم موضع گیری دقیق و صحیح مسوولان کشور برای ترور شهید هنیه و بازنگری در وضعیت امنیتی کشور از دیگر محورهایی بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح کردند.

رضایی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با ملت فلسطین و جبهه مقاومت برای شهادت اسماعیل هنیه ابراز همدردی کرده و یادآور شدند همچنان بررسی دقیق ابعاد این موضوع ادامه خواهد داشت.

نظر شما