شناسهٔ خبر: 67979479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار پیرانشهر خبر داد

احداث پارک بزرگ کهنه‌خانه در راستای محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار پیرانشهر

شهردار پیرانشهر گفت: پارک بزرگ کهنه‌خانه در راستای محرومیت‌زدایی و به عنوان یکی از مطالبات ساکنین این منطقه در سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

صفر تفاخر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: احداث پارک بزرگ شهدای کهنه‌خانه به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم در منطقه کم برخوردار کهنه‌خانه و یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری در راستای توسعه فضای سبز در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پروژه احداث پارک بزرگ شهدای کهنه‌خانه واقع در پایین دست آرامستان، از محل اعتبارات منابع داخلی شهرداری در سال ۱۴۰۳ و از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجد شرایط واگذار می‌شود و از تمام شرکت‌های دارای رتبه ۵ و بالاتر در رشته ابنیه و ساختمان و دارای گواهی صلاحیت و واجد شرایط به شرح سایر مفاد شرایط عمومی و خصوصی، جهت شرکت در مناقصه‬ ‬ ‏از طریق مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت‬ دعوت به عمل می‌آید.

شهردار پیرانشهر گفت: در احداث این پارک عملیات اجرای خاکبرداری محل و تسطیح محوطه، اجرای زیرسازی ماکادام، کمپکت مصالح، اجرای کف‌سازی با سنگ چینی لاشه موزاییکی، سنگ‌چینی، قلوه سنگ، بنایی با سنگ لاشه و اجرای کفپوش بتنی برابر استانداردها و… انجام خواهد شد.

تفاخر با اشاره به جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری پیرانشهر و گسترش شهرنشینی در نواحی منفصل شهری، احداث این پارک بزرگ را بسیار ضروری خواند و ادامه داد: شهرداری پیرانشهر احداث این پارک را در راستای توسعه فضای سبز شهری و اماکن تفریحی به منظور خدمت‌رسانی مطلوب در مناطق کم‌برخوردار حاشیه شهر در دستور کار قرار داده است که امیدواریم در آینده نیز گام‌های اساسی‌تری در جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان برداریم.

نظر شما