شناسهٔ خبر: 67979376 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد:

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های۲

چهارمین دوره‌ی اردوی آموزشی، تفریحی و فرهنگی همراه با ستاره‌های۲ ویژه دختران امروز با حضور ۵۰۰ نفر از دانشجویان علوم پزشکی منطقه جنوب غرب با اجرای اولین روز از برنامه‌ها آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا از آبادان از صبح امروز نخستین روز از چهارمین دوره‌ی همراه با ستاره‌های۲ به میزبانی پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس برگزار شد.

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های دو

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار مفدا با اشاره به مشارکت پرشور دانشجویان در این دوره ه همانند سال گذشته گفت: اردوی همراه با ستاره‌های‌۲ با همکاری مدیران و معاونین دانشجویی و مدیران مفدا و فرهنگی از ۲۸تیر ماه آغاز شده و در این دوره حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی جنوب غرب ایران شامل شوشتر، دزفول، آبادان، بهبهان، اهواز و لرستان حضور دارند.

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های دو

دکتر احد بنار با بیان اینکه ارزیابی مجموع فعالیت‌های فرهنگی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ خبر از محرومیت بعضی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و به دنبال آن محرومیت داتشجویان آنان را برای شرکت در اردوهایی فرهنگی، سیاحتی و زیارتی نشان می‌داد تصمیماتی اتخاذ شد تا با در نظر گرفتن برنامه‌های فرهنگی، روانشناسی و سبک زندگی زمینه را برای پویایی و شکوفایی استعدادهای دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی که به تعبیر ما ستارگان آسمان ایران زمین هستند و حسن تعبیر نامگذاری آنان همراهی ما با این ستارگان است فراهم شود.

مدیر کل دانشجویی در پایان نخستین روز برگزاری از خبرهای خوش این اداره برای دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تاکنون بخش‌های زیادی از سراهای دانشجویی نوسازی شده و از ۷۶هزار تخت مجردی به حدود ۹۰هزار تخت رسیده و در واحد سراهای متاهلی از ۷۹۰واحد ۱۴۰۰ به ۱۱۶۹ واحد متاهلی در کشور رسیده است.

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های دو

بنار در پایان با اشاره به اقدامات اداره کل دانشجویی با مشارکت مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه بودجه در حیطه ی ردیف تغذیه گفت: ردیف تغذیه امسال ۳۵۰۰میلیارد افزایش پیدا کرده که در نهایت منجر به افزایش کیفیت غذ ا خواهد شد.

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های دو

اردوهای همراه با ستاره‌ها از ۲۸ تیرماه با حضور دانشجویان مناطق مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شده و دوره‌ی بعدی آن برای منطقه ی ۵ در تاریخ ۱۴تا ۱۷مرداد برگزار می‌شود و پس از آن برنامه زمانی آخرین بخش اردو برای دانشگاه های مناطق نه و ده پس از پیاده روی اربعین، درنظر گرفته شده است.

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های دو

شایان ذکر است در نخستین روز این اردو پس از افتتاحیه با سخنرانی مسئولین، ابتدا کارگاه ازدواج با حضور دکتر حبشی و برنامه روشنا با نمایش بخشی از رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس و روایتگری از بیان حوادثی که  این شهدای عالی مقام با آن‌ها روبرو بودند ادامه یافت. در ادامه برنامه زیارت و بازار برای عصر در نظر گرفته شد و همچون شب ثبت نام دانشجویان، مسابقات ورزشی حسن ختام روز نخست خواهد بود.

همراه با ستارگان در اردوی با ستاره‌های دو

نظر شما