شناسهٔ خبر: 67979240 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بازگشایی مرزها از شنبه آینده

مدیرکل امنیتی استانداری تهران گفت: صاحبان مواکب می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به کاپوتاژ خودروهای خود اقدام‌ نمایند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران سید کمال سادات مدیرکل امنیتی استاندار تهران در جلسه ستاد اربعین استان تهران با بیان این مطلب که متقاضیان برای خرید ارز اربعین باید ابتدا سامانه سماح ثبت نام کنند گفت: ارز اربعین به افراد بالای ۵ سال تعلق می‌گیرد و همراه داشتن مدارک شناسایی و گذرنامه برای دریافت ارز  الزامی است. 

وی افزود: به منظور  خرید ارز به صورت آنلاین متقاضیان میتوانند بعد از احراز هویت، مبلغ ریالی ارز را واریز کرده و با مراجعه به شعب منتخب ارز مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

سادات با تاکید بر این مطلب  که افراد بالای ۱۸ سال هم باید یک سیم‌کارت داشته باشند، گفت: صاحبان حساب در بانک‌های ملی و پست‌بانک می توانند در بستر پیام‌رسان «بله» نسبت به واریز وجه و دریافت ارز اقدام نمایند.

مدیرکل امنیتی استانداری تهران از آغاز عملیاتی شدن کاپوتاژ خودرو ها به منظور انتقال کالا به منظور برپایی مواکب خبر داد و با اشاره به باز شدن مرزها  از روز شنبه

گفت: موکب داران می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز نسبت به کاپوتاژ خودروهای خود حهت انتقال کالا به کشور عراق اقدام نمایند.

سادات در ادامه افزود: مقدمات عزیمت عوامل جمعیت هلال احمر به کشور عراق جهت  ارائه خدمات درمانی به زائرین انجام گرفته است و زوار میتوانند در صورت بروز هر گونه مشکلی به مراکز هلال احمر مراجعه نمایند.

گفتنی است در این جلسه همچنین در خصوص استقرار موکب ستاد اربعین استان در شهر نجف، نرخ کرایه اتوبوس ها و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت حابجایی زائرین بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما