شناسهٔ خبر: 67977631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توصیه یک پژوهشگر حوزه علوم قرآنی:

روضه‌خوانی و عزاداری را از حضرت زینب علیهم‌السلام فرا بگیریم

سارا سلطانی

یک پژوهشگر حوزه علوم قرآنی با اشاره به خطبه حضرت زینب علیهم السلام و در ادامه توصیه کرد که روضه‌خوانی و عزاداری را از حضرت زینب علیهم‌السلام فرا بگیریم و حق نداریم برای گریه گرفتن از مردم عزت اهل بیت علیهم‌‎السلام را خدشه‌دار کنیم

صاحب‌خبر -

مریم حاج عبدالباقی عصر امروز دهم مردادماه در نشست ستایشگران، سخنرانان و شاعران ویژه بانوان اظهار کرد: مفسدین حرکت آفرین هستند و نباید از مفسیدین اطاعت و تبعیت کرد.

به اعتقاد وی، اصلاح مفسدین سخت‌ترین کار است و همه انبیاء به دنبال اصلاح جامعه بودند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به تبعیت برخی از جوانان از زندگی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها افزود: امروز والدین در برابر این مساله یا از فرزندان خود تبعیت می‌کنند یا با آنها به وضوح به مخالفت و برخی‌ها به اصلاح رفتار فرزندانشان می‌پردازند.

این پژوهشگر حوزه علوم قرآنی خطاب به حضار گفت: در تبلیغ، نوحه‌ها وشعر خوانی خود خدا را فراموش نکنید. ما اجازه نداریم از سیره ۱۴ معصوم و قرآن عدول کنیم و ابتدا و انتهای کار خداوند است.

وی با اشاره به خطبه حضرت زینب علیهم السلام و در ادامه توصیه کرد که روضه‌خوانی و عزاداری را از حضرت زینب علیهم‌السلام فرا بگیریم و حق نداریم برای گریه گرفتن از مردم عزت اهل بیت علیهم‎السلام را خدشه‌دار کنیم.

مریم‌السادات طباطبایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: ان‌شالله به‌زودی زود شاهد ریشه کن شدن رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل خواهیم بود.

به اعتقاد وی، گرفتن مِهر حسین علیه السلام از قلب بزرگترین عذاب است و با پناه بردن به اهل بیت علیهم السلام باید مراقب دینمان باشیم.

به گزارش ایسنا در این نشست زینب نیکوسخن شعری در خصوص ظهور امام زمان (عج) نیز دکلمه کرد.

به گزارش ایسنا، این نشست در راستای اجرای اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما