شناسهٔ خبر: 67977571 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

در میدان فلسطین؛

تجمع خودجوش مردم تهران در اعتراض به ترور شهید اسماعیل هنیه +عکس و فیلم

جمعی از مردم تهران با حضور در میدان فلسطین نسبت به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تجمع مردمی در تهران در اعتراض به ترور شهید اسماعیل هنیه عصر امروز در میدان فلسطین آغاز شد.

در این تجمع، عده ای از مردم پایتخت در اعتراض به اقدام شنیع صهیونیست ها در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس که بامداد امروز در تهران انجام شد، اعتراض خود را به سیاست های دوگانه و سکوت مدعیان حقوق بشر در غرب نسبت به شهادت اسماعیل هنیه اعلام کردند.

تجمع کنندگان در میدان فلسطین با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» نسبت به خونخواهی شهید هنیه مطالباتی را مطرح کردند.

تجمع خودجوش مردم تهران در اعتراض به ترور شهید اسماعیل هنیه آغاز شد

حجت الاسلام حامد کاشانی در این تجمع گفت: گردهمایی امروز ما را یاد خیلی از موضوعات قدیم جهان اسلام می‌اندازد، در جهان اسلام گروه‌ها و احزاب مختلف باهم زندگی می‌کنند، در بین اینها خدا بهشون روزی کرده است پیش قراول بشوند برای دفاع از اسلام.

وی گفت: شهید هنیه برای مذهب خاص کشته نشد قدس یادگار معراج رسول خدا است، قدس متعلق به اهل توحید و موقف اول معراج پیامبر است.

وی افزود: قبل از اینکه بخواهم به انتقام تاکید کنم به این فکر افتادم چیز دیگری بگویم بهتر است کار را برای آن متفکرانی که زیر نظر نایب امام زمان در حال برنامه‌ریزی هستند سخت نکنیم.

در این تجمع اعتراضی که از ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه - دهم مرداد - در میدان فلسطین تهران برگزار شد، حاضران با برافراشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب‌الله لبنان و با در دست گرفتن پلاکاردهایی اعتراضی، ترور اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس در تهران به دست صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

نظر شما