شناسهٔ خبر: 67977490 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

کرج | جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی

جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی،روز چهارشنبه دهم مرداد ماه با حضور "معصومه توکلی ثانی " معاون امور اجتماعی و پیشگیری بهزیستی استان البرز ،"فرهاد پادری ثانی"مدیر بهزیستی کرج در محل دفتر مدیریت بهزیستی شهرستان کرج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این نشست "معصومه توکلی ثانی " معاون امور اجتماعی بهزیستی استان البرز به نقش و اهمیت حوزه اجتماعی در دستیابی به اهداف عالیه سازمان بهزیستی اشاره نموده و در این مسیر نقش و جایگاه حوزه اجتماعی را بسیار تأثیرگذار عنوان کرد.

وی همچنین وظایف هر یک از مراکز آسیب،شبه خانواده و اورژانس اجتماعی را به نوبه خود مهم و ارزشمند دانست. 

"فرهاد پادری ثانی" مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن خیر مقدم ،در خصوص برخی مسائل در حوزه مراکز آسیب ها و شبه خانواده و اوژانس اجتماعی صحبت کرد.

 سپس رؤسای مراکز به بیان مشکلات و دغدغه های خود در مراکز از جمله ازدحام خدمت گیرندگان در مراکز،کمبود نیروی انسانی،مشکلات تأمین برخی از داروهای مراکز،کمبود خودرو جهت امور اداری،روابط کاری با دادگستری و غیره پرداختند.

جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کرج جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کرج جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کرج جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کرج جلسه هم اندیشی مسئولین مراکز آسیب و شبه خانواده و کارشناسان حوزه اجتماعی بهزیستی شهرستان کرج

نظر شما