شناسهٔ خبر: 67976945 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حزب اسلامی کار:

نباید از سهل انگاری‌ها و عدم رعایت تمامی جوانب حفاظتی و امنیتی در داخل کشور چشم پوشی کرد

حزب اسلامی کار: حزب اسلامی کار در بیانیه ای با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در تهران تاکید کرد: این اقدام خارج از موازین و عرف بین الملل بدون شک با پاسخ قاطع محور مقاومت مواجه خواهد شد.اما نباید از ضعف و سهل انگاری ها و عدم رعایت تمامی جوانب حفاظتی و امنیتی در داخل کشور چشم پوشی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بیانیه حزب اسلامی کار در محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در تهران و شهادت اسماعیل هنیه به این شرح است: 

بسمه تعالی 

انا لله و اناالیه راجعون 

رژیم متجاوز و کودک کش صهیونیستی در اقدامی شنیع اسماعیل هنیه یکی از برجسته ترین رهبران جبهه مقاومت  را در حالیکه میهمان جمهوری اسلامی ایران بود به شهادت رساند . 

این اقدام  خارج از موازین و عرف بین الملل بدون شک با پاسخ قاطع محور مقاومت مواجه خواهد شد.اما نبایداز ضعف  و سهل انگاری ها و عدم رعایت تمامی جوانب حفاظتی و امنیتی در داخل کشور چشم پوشی کرد.

حزب اسلامی کار ضمن تسلیت به مبارزان و یاران صدیق شهید اسماعیل هنیه از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور می خواهد موضوع را هرچه سریع تر بررسی و نتایج آن را به اطلاع عموم مردم ایران برسانند .

همچنین از شورای عالی امنیت ملی توقع داریم تا با حفظ آرامش و بررسی کامل موضوع نسبت به نحوه پاسخ به رژیم اشغالگر اقدام لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما