شناسهٔ خبر: 67976930 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نگرانی برای هایجک بمب آبی‌ها؛ استقلال با او به توافق رسیده است!

اخبار ضد و نقیضی درخصوص وضعیت گائول کاکوتا در رسانه‌های خارجی منتشر شده که باعث نگرانی هواداران این تیم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیران استقلال در روزهای گذشته مذاکرات خوب و مثبتی با یکی از بازیکنان مدنظر جواد نکونام انجام داده و به توافقات خوبی نیز رسیده بودند. گائل کاکوتا نام بازیکن فرانسوی الاصلی است که برای تیم ملی کنگو به میدان رفته است. هافبک باتجربه‌ای که سابقه سال‌ها حضور در لیگ فرانسه و چلسی را در کارنامه دارد.

به گزارش ورزش سه، خرید کاکوتا، می‌تواند پوشش دهنده یکی از نقاط ضعف استقلال در خط میانی باشد. این بازیکن 33 ساله که عضو باشگاه آمینس فرانسه است، طی روزهای اخیر در تمرینات تیمش شرکت نکرده و خواستار جدایی شده و به دنبال حضور در جمع آبی‌های پایتخت است. با این حال، اخبار ضد و نقیضی در خصوص او منتشر شده بود.

رسانه le11hdf در خبری مدعی شده بود علی‌رغم اینکه گفته می‌شود گائل کاکوتا راهی استقلال می‌شود، اما منابع خبری می‌گویند که این بازیکن با تیم فوتبالی در لیگ ترکیه به توافق رسیده تا فوتبالش را در این کشور ادامه دهد. خبری که در ادامه توسط چند رسانه ترک نیز بازتاب داده شد.

وبسایت‌های آمد تایمز و فوتو اسپور ترکیه نیز مدعی شدند که تیم فوتبال آمداسپور که به تازگی به لیگ یک ترکیه صعود کرده، در تلاش است تا به رقابت‌های سوپر لیگ راه یابد و به همین دلیل، با گائل کاکوتا به توافق رسیده تا برای حضور پرقدرت در فصل بعد، این بازیکن را به ترکیب خود اضافه کند.

اخباری که باعث نگرانی هواداران استقلال شد و بیم آن می‌رفت که این بازیکن باتجربه که می‌تواند کمک زیادی به آبی‌ها کند، از این تیم هایجک شده و به فوتبالش در ترکیه ادامه دهد اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که شایعات منتشره صحت نداشته و تقریبا باید بازیکن فرانسوی را استقلالی بدانیم.

پیگیری‌ها از مدیران استقلال نشان می‌دهد که گائل کاکوتا با آبی‌ها به توافقات کاملی دست یافته و باشگاه استقلال نیز در هماهنگی که با مرکز ورزشی ایفمارک تهران داشته، قرار شده است تا کاکوتا تست‌های مورد نیاز را در مرکز پزشکی ارزروم انجام دهد.

بدین ترتیب و پس از انجام تست‌های مورد نظر مرکز پزشکی ایفمارک تهران در شهر ارزروم ترکیه و موفقیت گائل کاکوتا در این آزمون‌ها، او می‌تواند به صورت رسمی قراردادش را با استقلال به امضا برساند و باید این بازیکن فرانسوی الاصل را آبی پوش بدانیم. خرید مهمی که قطعا در طول فصل کمک زیادی به تیم نکونام خواهد کرد.

258 258

نظر شما