شناسهٔ خبر: 6797664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان خبر داد

گلپایگان میزبان شهدای غواص و گمنام دوران دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان گفت: روز 15 مرداد ماه جاری آیین استقبال و تشییع پیکر پاک 30 شهید گمنام و 20 شهید غواص در گلپایگان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، محمداسماعیل علیشاهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز پنج‌شنبه 15 مرداد ماه جاری ساعت 08 و 30 دقیقه آیین استقبال از کاروان شهدای غواص و گمنام از مقابل مسجد جامع ورزنه در شهر گلشهر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از 30 شهید گمنام و 20 شهید غواص عملیات کربلای چهار در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: کاروان شهدا از شهرستان کاشان حرکت می‌کند و روز پنج‌شنبه شهرستان گلپایگان میزبان پیکر پاک شهدا خواهد بود و سپس کاروان شهدا به سمت شهرستان خوانسار حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گلپایگان ادامه داد: کاروان شهدای غواص و گمنام پس از عبور از شهرهای گلشهر و گوگد در ساعت 10 و 30 دقیقه در میدان 17 شهریور گلپایگان خواهد بود و پس از تجمع مردمی در این میدان پیکر مطهر شهدا تا میدان فردوسی تشییع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیین استقبال از شهدای غواص و گمنام با آداب نظامی و با حضور مسئولان محلی و مردم ولایت‌مدار گلپایگان انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: این آیین همراه با مداحی و سوگواری و سخنرانی یکی از یادگاران دوران هشت سال دفاع خواهد بود.

علیشاهی تاکید کرد: پیکر پاک شهدا پس از گذر از ‌شهرستان‌های استان اصفهان روز سه‌شنبه 20 مرداد ماه جاری هم‌زمان با شهادت امام صادق (ع) در شهر اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز مرهون فداکاری‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است، اضافه کرد: برگزاری این آیین معنوی به درخواست مسئولان شهرستان گلپایگان از سپاه صاحب‌الزمان (عج) و موسسه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس انجام می‌شود.

انتهای پیام/63014/ر20/د1000

نظر شما