شناسهٔ خبر: 67976497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

چرخش بشار رسن از پرسپولیس به سمت تراکتور/ گاریدو با جذب ایوان آله‌خو به استقلال پاتک می‌زند؟

فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و شاید با مشخص شدن وضعیت بشار رسن و ایوان آله‌خو با باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور جذابیت بگیرد.

صاحب‌خبر -

چرخش بشار رسن از پرسپولیس به سمت تراکتور/ گاریدو با جذب ایوان آله‌خو به استقلال پاتک می‌زند؟

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها بحث دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات بسیار داغ شده که یکی در مورد بشار رسن و بازگشت او به فوتبال ایران است که گویا بازیکن سابق پرسپولیس با تراکتور به توافق رسیده و دیگری ایوان آله‌خو که گویا مذاکراتی با استقلال داشت و حالا احتمال پیوستنش به تیم رقیب وجود دارد.

تیم‌های ایرانی خود را آماده حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال می‌کنند و در این بین آسیایی‌ها تلاش بیشتری دارند تا در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشته باشند و بتوانند به موفقیت برسند. سپاهان که با جذب نفرات مدنظرش به نظر سهم خود را از بازار نقل و انتقالات ایران برداشته و راه خود را با دیگر رقبا جدا کرده است و شاید اضافه شدن بازیکنان دیگر در راستای تقویت تیم باشد. با این حال، استقلال، پرسپولیس و تراکتور همچنان به دنبال جذب نفرات مدنظر خود هستند تا حفره‌های خالی را پر کنند.

بشار رسن، هافبک عراقی و خلاق که در ایران برای پرسپولیس بازی کرده است و از این تیم راهی فوتبال قطر شده بود، زمزمه‌های بازگشتش به فوتبال ایران شنیده می‌شود و گفته می‌شد او مذاکراتی هم با باشگاه پرسپولیس داشته، هرچند هیچ صحتبی در این خصوص رسمی نشد. حالا شنیده شده که رسن با باشگاه تراکتور به توافق رسیده و احتمالاً پس از علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که به تراکتور پیوستند، یک پرسپولیسی سابق نیز راهی تبریز خواهد شد. باشگاه تراکتور هنوز از این خرید خود رونمایی نکرده اما احتمالاً باید این خرید را در سبد تراکتور ببینیم.

چرخش بشار رسن از پرسپولیس به سمت تراکتور/ گاریدو با جذب ایوان آله‌خو به استقلال پاتک می‌زند؟

پرسپولیس و استقلال که راهی ترکیه شده‌اند و اردوی خود را در این کشور برپا کرده‌اند، پس از آبی‌پوش شدن رامین رضاییان و حواشی این خرید استقلالی‌ها، حالا در تقابل برای یک انتقال دیگر هستند. ایوان آله‌خو، هافبک ۲۹ ساله اسپانیایی که سابقه بازی در ایبار، ختافه، مالاگا و کادیز را دارد گویا بحث حضورش در فوتبال ایران بسیار جدی شده و ابتدا مذاکراتی با استقلال داشته است؛ اما حالا زمزمه‌های حضور این بازیکن در پرسپولیس شنیده می‌شود.

شایعات حضور آله‌خو در پرسپولیس از جایی جدی‌تر شد که این بازیکن در صفحه اینستاگرامش ابتدا استقلال را فالو کرده بود و سپس با آنفالو کردن صفحه این تیم، صفحه پرسپولیس را فالو کرد. با توجه به حضور خوان کارلوس گاریدو روی نیمکت پرسپولیس و هموطن بودن این مربی با آله‌خو بعید نیست که این انتقال هم به زودی صورت بگیرد و این مربی اسپانیایی بتواند یک پاتک به اردوی رقیب بزند.

نظر شما