شناسهٔ خبر: 67975574 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سخنانی منتشر نشده از فروردین ۱۴۰۳

دعای خیر رهبر انقلاب برای شهید اسماعیل هنیه

امیررضا قشقایی

رهبر معظم انقلاب در پاسخ به اعلام گزارش شهید هنیه مبنی بر شهادت جمع زیادی از نزدیکانش فرمود:‌خداوند به شما اجر و صبر دهد. شما به دنیای اسلام عزت بخشیدید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سخنان منتشر نشده شهید اسماعیل هنیه در دیدار با رهبر انقلاب در ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ، دقایقی قبل از سوی دفتر حفظ و آثار رهبر انقلاب منتشر شد. رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به شهید هنیه فرمودند: شنیدم که بعضی از اهل و نزدیکان شما نیز به شهادت رسیده‌اند.

در ادامه هنیه خطاب به رهبر انقلاب گفت: در خانواده ما تا به حال ۶۰ نفر شهید شده اند. خانواده بزرگی است. از خانواده من، نوه های من و فرزندان برادرم، خانواده خواهرم، فرزندان عموی من و فرزندان خواهرانم شهید شدند. این ها هم مانند دیگر خانواده های غزه هستند.

آیت الله خامنه ای در ادامه فرمود:‌ خداوند به شما اجر و صبر دهد. شما به دنیای اسلام عزت بخشیدید.

شهید هنیه با اشاره به این‌که «البته در غزه هر خانواده ای حداقل به همین تعداد شهید داده است»، گفت: در غزه خانواده هایی هستند که۱۷۰ تا  ۱۹۰ شهید داده اند. آنچه در غزه درحال انجام است، نسل کشی و تلاش برای نابودکردن مردم فلسطین و به خصوص غزه است. این قاتلان جنایتکار با این جنایت ها  در واقع از طبیعت خونریز و وحشی خود پرده برداشته اند. 

در پایان رهبر انقلاب با خواندن آیاتی از قرآن کریم عنوان کردند:آنان که کافر شده اند، خود دچار نیرنگ شده اند. چنین بود که پروردگار، نیرنگ کافران را بی اثر نماید.

انتهای پیام

نظر شما