شناسهٔ خبر: 67974978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری: شهید اسماعیل هنیه معتقد به مبانی حرکت جهادی ترسیم شده امام خمینی (ره) بود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: شهادت مقام عالی‌رتبه مقاومت فلسطین در این شرایط، آن هم در تهران که ما میزبان این شخصیت عزیز بودیم بسیار سخت و سنگین است و کار را برای ما خیلی سخت‌تر می‌کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در گردهمایی عهد حضور که در مجتمع فرهنگی آموزشی آدینه تهران برگزار شد گفت: خبر شهادت اسماعیل هنیه رضوان‌الله تعالی علیه در تهران خبری تلخ و بسیار متأثر کننده‌ای بود که بعد از حضور ایشان در مراسم تحلیف ریاست جمهوری صورت گرفت و هم ما و هم جبهه مقاومت و فرزندان عزیز مقاومت در فلسطین را محزون کرد.

وی اسماعیل هنیه را یک شخصیت بزرگ، جهادی، انقلابی، فاضل و مؤمن توصیف کرد و اظهار داشت: این شخصیت برجسته عمیقاً معتقد به مبانی حرکت جهادی براساس خط ترسیم شده امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم عزیز بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه شهید هنیه یک خانواده بزرگ جهادی و شهید داشت و داغ‌های بزرگ و فراوان دید به نحوی که تقریباً همه خانواده‌اش و عزیزترین اعضا خانواده ایشان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: انسان در چهره او همیشه نور شهادت را می‌دید و احساس می‌کرد این بزرگمرد به آرزوی خیلی خیلی قدیمی خود خواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری گفت: شهادت این مقام عالی‌رتبه در این شرایط، آن هم در تهران که ما میزبان این شخصیت عزیز بودیم بسیار سخت و سنگین است و کار را برای ما خیلی سخت‌تر می‌کند. 

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر اینکه جریان صهیونیسم و صهیونیست‌های تبهکار و این باند کثیف تروریست و دیوانه با حامیان دیوانه‌تر خود در شرایط خاصی هستند و همه سرمایه‌های خود را برای ضربه زدن به میدان آورده‌اند، تصریح کرد: جبهه مقاومت شرایط خاصی را در لبنان و جا‌های دیگر تجربه می‌کند. جماعت کثیف صهیونیسم بعد از ضربه‌های جبران‌ناپذیر و ترمیم‌ناپذیر که از مقاومت دریافت کرده در حال دست و پا زدن است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که خداوند متعال بنیان‌های مقاومت را استوارتر و نصرت خود را بیش از گذشته بر ملت مقاوم و مظلوم فلسطین و غزه نازل کند و این داغ را هم با ضربه‌های جبران ناپذیر و ترمیم ناپذیری که جبهه مقاومت بر این دستگاه پلید و کثیف وارد خواهد کرد، جبران کند.

انتهای پیام/

نظر شما