شناسهٔ خبر: 67974355 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جنایت رژیم صهیونیستی بی‌جواب نمی‌ماند جنایت رژیم صهیونیستی بی‌جواب نمی‌ماند

مجمع نمایندگان استان مرکزی: بی‌تردید این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، با پاسخ سخت و انتقام جبهه مقاومت و علی الخصوص ایران اسلامی مواجه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مجمع نمایندگان استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه را محکوم کرد.

این بیانیه بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهید اسماعیل هنیه، یکی از رهبران بزرگ مقاومت بود که با شجاعت کامل در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ایستاد و در تهران، به درجه رفیع شهادت نائل شد که شهادت این مجاهد نستوه، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان است.

این شهادت، سند دیگری بر جنایات و زبونی رژیم سفاک صهیونیستی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین‌المللی کشور‌ها در ترور رهبران محبوب و شجاع ملت‌ها است.

مجمع نمایندگان استان مرکزی ضمن محکومیت شدید این اقدام جنایتکارانه، شهادت فرمانده بزرگ و شجاع، برادر عزیزمان، دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم مجاهد، مظلوم و سربلند فلسطین، برادران شریف ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس و همه گروه‌های مقاومت، ملت‌های عربی و همه مسلمانان جهان، تسلیت عرض میکنند.

بی‌تردید این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی، با پاسخ سخت و انتقام جبهه مقاومت و علی الخصوص ایران اسلامی مواجه خواهد شد. 

نظر شما