شناسهٔ خبر: 67973067 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

طلایی‌پوشان به دنبال صعود سخت

سپاهان و چالش سخت مقابل سردار آزمون و عزت اللهی

طلایی‌پوشان به دنبال صعود سخت سپاهان هرچند نقل و انتقالات جذابی را پشت سر گذاشته اما نگاهی به نفراتی که از این تیم جدا شده‌اند، شاید نگرانی بزرگی را برای آنها و هوادارانش شکل دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال سپاهان که در این فصل از فوتبال ایران بعد از سال‌ها توانست یک جام دیگر را به ویترین باشگاهش اضافه بکند و فصل را به خوبی به پایان برساند،  اما به نظر می‌رسد کار سختی در لیگ نخبگان پیش رو داشته باشد.

 

زرد پوشان دیار زاینده رود که در فصل های قبل همواره یکی از تیم های موفق در نقل و انتقالات بوده است در این فصل نیز ستاره‌های جذابی را به اصفهان کشاندند. هرچند که این باشگاه توانست جوانان خوبی همچون مهدی لیموچی و جواد آقایی پور را به همراه صالح حردانی به عنوان یک بازیکن با تجربه جذب کند اما لیست خروجی های این باشگاه کمی اوضاع را نگران می‌کند.

شهریار مقانلو به عنوان آقای گل فصل قبل لیگ برتر فوتبال، قطعا برای پر کردن جای این بازیکن کار سختی این باشگاه دارد هرچند که حضور بازیکنانی همچون کاوه رضایی،  جواد آقایی پور و رضا اسدی میتوانند تا حدودی خیال مورایس را راحت کنند. از طرفی از دست دادن بازیکنی مثل رامین رضاییان که بدون شک یکی از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال ایران است، می‌تواند سمت راست تیم سپاهان را دچار چالش بکند و باید دید صالح حردانی می‌تواند جایگزین خوبی برای این بازیکن که راهی استقلال شده، باشد یا خیر.

این در حالی است که سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید در پلی آف به مصاف تیمی برود که بازیکنانی همچون سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در خدمت دارد یعنی الشباب الاهلی.

 

باید دید ستاره‌های جوان سپاهان قادر خواهند بود چالش سخت عبور از حریف اماراتی را به سلامت به نتیجه برسانند یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما