شناسهٔ خبر: 67972848 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: قطع برق خسارت جدی به صنعتگران لرستانی وارد کرده است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: قطع و وصل برق واحدهای تولیدی استان با تصمیمات ملی، اجحاف در حق صنعتگران است بنابراین باید در این رویه تجدید نظر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به وجود مشکل جدی برق و ناترازی انرژی افزود: از طرفی عدم اجرای قانون و اختیارات استانی بسیار مهم است بنابراین باید به عنوان مدیران استانی نسبت به سبک مدیریت برق معترض باشیم چون به شرایط استان واقف هستیم

وی تصریح کرد: برای قطع شبکه گاز و برق اختیار نداریم و قطعی ها با تصمیمات کشوری است ازین رو باید در مکاتباتی به این امر اعتراض و اجحاف در حق صنعتگران و درد دل آنها به مسوولان ملی اعلام شود.

استاندار لرستان ادامه داد: گزارش جامعی توسط شرکت برق، سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهیه، این شرایط را نقد و خسارات مالی، کاهش اشتغال، سطح اختیارات پایین و نبود قدرت برنامه ریزی اشاره و وضعیت استان با آمار و ارقام شرح داده شود.

شفقت گفت: استان هایی که تراز تولید و مصرف برق در واحدهای صنعتی آنها مثبت است باید استان از قطعی ها استثنا شود تا خسارت وارده به فعالان اقتصادی و صنعتگران کاهش یابد.

وی همچنین اضافه کرد: مقدمات برگزاری نشست سرمایه گذاری استان نیاز برای سه ماهه سوم امسال در خرم آباد یا تهران با هدف معرفی ظرفیت ها به بخش خصوصی و سرمایه گذاران لرتبار فراهم شده است.

گفتنی است در این نشست صنعتگران و فعالان بخش خصوصی به رویه های قطع برق و کاهش تولید و خسارات مالی ناشی از آن اعتراض داشتند و خواستار اصلاح این روند شدند.

نظر شما