شناسهٔ خبر: 67972846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان تجمع محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی جمعه‌های خشم و اجتماع مردمی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در این اطلاعیه که روز چهارشنبه صادر شد، آمده است: شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، مجاهد نستوه، فرمانده برجسته مقاومت فلسطین دکتر اسماعیل هنیه که حیات پر افتخار او همواره در راه اعتلای اسلام و مبارزه با جنایتکاران صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی سپری شد اگرچه جانکاه و برای مردم فلسطین، جبهه مقاومت و همه‌ مسلمانان و آزادیخواهان جهان سخت و ناگوار است اما بی تردید این جنایت رذیلانه، وحدت و پیوند جبهه مقاومت را در راه تحقق آرمان‌های مقدس جهان اسلام و نابودی صهیونیسم بین الملل و باندهای جنایتکار تروریستی مستحکم تر خواهد کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: شهادت این مبارز خستگی ناپذیر و خاندان شهیدش خاطره تلخ شهادت حاج قاسم سلیمانی را برای ملت ما تجدید و یقینا ترور مهمان مجاهد و پرچمدار مقاومت و خون پاک ایشان پیوند عمیق و ناگسستنی میان جمهوری اسلامی ایران و فلسطین عزیز و مقاومت را مستحکم‌تر خواهد کرد و مبارزات شهید هنیه، همواره چراغ راه مبارزان و مجاهدان راه آزادی و عدالت خواهد بود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: خون پاک این شهید گرانقدر همچون مشعلی فروزان در مسیر مقاومت و مبارزه با ظلم، روشنایی بخش راه آینده ملت‌های مسلمان و آزادگان خواهد بود و مقاومت فلسطین و امت اسلامی هرگز تا زمان رهایی کامل قدس شریف از پای نخواهند نشست و تیغ تیز غیرت و انتقام بر گلوی منحوس باند جنایتکار صهیونیستی نزدیک تر و عقوبت حمله به ضاحیه لبنان و ریختن خون مهمان را خواهند دید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد نستوه و تقدیر از برگزاری اجتماعات خودجوش مردمی، از مردم شریف و شهید پرور خراسان جنوبی دعوت کرد در راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار که روز جمعه ۱۲ مرداد به منظور حمایت از مردم صبور غزه و جبهه مقاومت و محکوم کردن این جنایت شنیع در سراسر استان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

تظاهرات جمعه‌های خشم این هفته در بیرجند از مسجد جامع و مصلای المهدی (عج) به سمت میدان نماز برگزار خواهد شد.

همچنین اجتماع مردمی در مرکز استان امشب چهارشنبه دهم مرداد ساعت ۲۰:۳۰ در میدان ابوذر بیرجند برگزار می‌شود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد امروز (چهارشنبه) در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما