شناسهٔ خبر: 67972762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت:

بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد

معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر اینکه توان و قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت‌آمیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، افزود: بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد و مردم و نظام ما در کمک به مقاومت اسلامی و یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین تردید نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا عارف در جلسه صبح امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ هیئت دولت با تسلیت شهادت مجاهد گرانقدر حاج اسماعیل هنیه به امت اسلامی و به‌ویژه مردم فلسطین، آن را ضایعه‌ای بزرگ دانست و افزود: ما افتخار میزبانی ایشان برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور را داشتیم و از این بابت تأسف ما بیشتر است.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار کرد: این اقدام جنایت‌کارانه را محکوم کرده و ضمن پیگیری گزارش نهادهای ذی‌ربط، این مسئله را با جدیت و قدرت دنبال خواهیم کرد تا احساس نکنند که در آغاز به کار دولت وفاق ملی می‌توانند به جمهوری اسلامی ایران ضربه‌ای بزنند.

عارف با تاکید بر اینکه توان و قدرت بالای نظام با این اقدامات شیطنت‌آمیز تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، افزود: بدون شک جبهه مقاومت مسیر خود را ادامه خواهد داد و مردم و نظام ما هم کماکان در کمک به مقاومت اسلامی و یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین تردید و درنگ نخواهند کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور با قدردانی از مجلس شورای اسلامی و ریاست مجلس به‌دلیل برگزاری موفق مراسم تحلیف رئیس‌جمهور اظهار کرد: با تحلیف رئیس‌جمهور و استقرار دولت جدید در کشور فضای رقابتی به فضای صمیمی و رفاقتی تبدیل شده است و این از افتخارات نظام و یک جشن ملی است.

عارف با اشاره به حضور گسترده مقامات خارجی از کشورهای مختلف اظهار کرد: امیدوارم با توجه به اولویت‌های دولت چهاردهم روابط با کشورهای دوست را گسترش و توسعه دهیم.

معاون اول رئیس‌جمهور با تشکر از بیانات دلگرم‌کننده رهبر معظم انقلاب در ملاقات با برخی از میهمانان مراسم تحلیف درباره تقویت روابط با کشورهای دوست و برادر، بر لزوم پیگیری توافقات کمیسیون‌های مشترک با سایر کشورها تاکید کرد.

عارف با تاکید بر اینکه فضای دیروز مجلس و پیام اصلی مراسم هم‌دلی و تعامل خوب دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم است، افزود: هدف همه ما خدمت به نظام و مردم است، از ناحیه دولت این نگاه را در همه امور خواهیم داشت و امیدوارم با همکاری مجلس آن را تقویت کنیم که نخستین نمود آن رأی اعتماد به اعضای کابینه است.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین ضمن تقدیر از همه نهادها و دستگاه‌های برگزارکننده مراسم تحلیف، از صبر و تحمل مردم تهران به‌دلیل اعمال برخی محدودیت‌ها در جریان برگزاری مراسم قدردانی کرد.

نظر شما