شناسهٔ خبر: 67972371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیکو دیگر بعید است

قطع امید کامل بارسلونا از بمب بزرگ تابستان

منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا گزارش داده‌اند که در بارسلونا دیگر امیدی برای جذب نیکو ویلیامز ندارند و فقط روی دنی اولمو تمرکز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا آشکارا درک می‌کند که از خرید نیکو ویلیامز، مهاجم اتلتیک، هر روز دور و دورتر می‌شود. در واقع، منابعی موثق از درون باشگاه، مذاکرات را عملاً پایان یافته می‌دانند و به فشار خانواده و اتلتیک، به عنوان مقصر اصلی منتفی شدن انتقال اشاره می‌کنند.

حتی تماس‌های آلخاندرو بالده، بهترین دوست او در بارسلونا، برای متقاعد کردن بازیکنی که همه چیز نشان می‌دهد یک سال دیگر در اتلتیک می‌ماند، کافی نبوده است. نیکو حتی پیشنهاد پاری سن ژرمن که دستمزدش را سه برابر کرد، نیز رد کرده است.

کورسوی امیدی در بارسا وجود دارد که شاید نیکو در روزهای قبل از اضافه شدن به تمرین اتلتیک نظرش را عوض کند، ولی این امید بسیار اندک است. به همین دلیل است که در روزهای اخیر مذاکرات با لایپزیش برای جذب دنی اولمو شتاب گرفته و بارسا حالا همه تمرکزش را روی جذب بازیکنی گذاشته که زمانی در لاماسیا بود، ولی خیلی زود از دستش داد. پیشنهاد اول بارسا از سوی باشگاه آلمانی رد شده و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نظر شما