شناسهٔ خبر: 67972313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجمع خیرین گلستان همراه رییس جمهور است؛ ضرورت هم‌افزایی با دولت برای حل مشکلات

گرگان- ایرنا- رییس مجمع خیرین گلستان با بیان اینکه کمک به رئیس جمهور یک وظیفه همگانی است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند موفقیت و پیروزی رئیس جمهور موفقیت همه است.

صاحب‌خبر -

محمد شهرکی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تأکید بر اینکه رئیس جمهور نماینده ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است، اظهار کرد: کارنامه رؤسای جمهور ایران اسلامی به منزله کارنامه مجموعه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است به همین علت همه ما باید حامی و همراه رئیس جمهور و دولت چهاردهم باشیم.

وی با بیان اینکه دکتر پزشکیان بارها به اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و قوانین مصوب تأکید کرده‌اند، افزود: رئیس جمهور به دنبال ایجاد همگرایی و وحدت ملی است و به طور قطع هم‌افزایی و کمک بخش‌های مختلف به دولت چهاردهم راهگشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.

رئیس مجمع خیرین گلستان با اشاره به اینکه دغدغه رئیس جمهور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، بیان کرد: کشور از بیماری‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رنج می‌برد و نگاه خیرخواهانه رئیس جمهور می‌تواند لبخند رضایت را بر لبان مردم بنشاند.

شهرکی تأکید کرد: خیران در حوزه‌های مختلف از مدرسه‌سازی تا حوزه سلامت همواره کمک‌کار دولتمردان بودند، دکتر پزشکیان هم اعتقاد دارند با مشارکت مردم می‌توان اقتصاد کشور را اداره کرد و ما نیز در تلاش خواهیم بود در این مسوولیت خطیر کنار دولت چهاردهم بایستیم.

مجمع خیرین گلستان همراه رییس جمهور است؛ ضرورت هم‌افزایی با دولت برای حل مشکلات

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در دوره وزارت با دست خالی بیش از ۵۰۰ خانه بهداشت ساخته و مشکلات و محرومیت‌ها را با دل و جان لمس کرده است، افزود: با شکل‌گیری دولت چهاردهم و انتخاب دکتر مسعود پزشکیان، بارقه‌امیدی در دل مردم زنده شد.

وی با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت‌های فراوانی دارد اما متناسب با آن پیشرفت نکرده است، افزود: مردم ایران از جمله گلستانی‌ها امید زیادی به دکتر پزشکیان دارند تا مشکلات و موانع که بر سر راه معیشت و زندگی آن‌ها قرار گرفته کمرنگ‌تر شود.

نظر شما