شناسهٔ خبر: 67971357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به دنبال آتش سوزی اخیر در شهرک صنعتی/

معاون استاندار: ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی یزد راه‌اندازی می‌شود

یزد- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و نیروهای متخصص تا پایان شهریورماه در شهرک صنعتی استان راه‌اندازی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد، "علی اکبر عزیزی" در نشست شورای پدافند غیر عامل استان افزود: باتوجه به نیاز شهرک صنعتی استان و همچنین آتش سوزی های اخیر که اتفاق افتاده مقرر شد که ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات و نیروهای متخصص تا پایان شهریورماه در شهرک صنعتی یزد راه اندازی شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تمامی واحد های صنعتی به سیستم اطفای حریق مجهز شوند که درصورت بروز حادثه در کمترین زمان و خسارت واکنش لازم انجام شود.

عزیزی ادامه داد: به همین منظور برای واحد های صنعتی که این موضوع را رعایت نکنند، تصمیمات سختگیرانه ای در نظر گرفته شده است و درصورت نیاز برخورد لازم در این زمینه با متخلفان صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به لزوم دوگانه سوز شدن برخی نانوایی های استان اشاره کرد و افزود: به منظور جلوگیری از خارج شدن نانوایی‌ها از چرخه خدمت رسانی در صورت بروز حادثه ای، مصوب شد که برخی از نانوایی‌های استان دوگانه سوز شوند.

عزیزی گفت: همچنین مصوب شد دستگاهای مختلف خدمت رسان اعم از بیمارستان ها، مراکز درمانی، صدا و سیما، فرودگاه نسبت به به روزرسانی و تقویت ژنراتورهای های برق خود اقدام نمایند تا در صورت قطع برق به چرخه خدمت رسانی ضربه ای وارد نشود و کمترین خسارت را داشته باشیم.

به تازگی یک مورد آتش سوزی مهیب در شهرک صنعتی یزد گزارش شد که منجر به آتش گرفتن کارخانه قیام نخ این شهر شد و اطفای آن ساعتها به طول انجامید.

نظر شما