شناسهٔ خبر: 67971106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل چادرملو: حرف اول و آخرم میزبانی در ورزشگاه نصیری یزد است

محمدمسعود زارع

مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان با بیان اینکه «چندین بار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم که ما دوست داریم ورزشگاه نصیری میزبانی کنیم،» گفت: به فشار رسانه‌های غیر رسمی زردی که فقط برای جذب مخاطب و دیده شدن در خصوص میزبانی چادرملو حرف‌هایی می‌زنند که خلاف واقع است و از بی‌سوادی رسانه‌ای‌شان است توجه نمی‌کنم.

صاحب‌خبر -

علی عطایی، مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان در فاصله ۲۳ روز مانده تا اولین میزبانی این تیم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه میزبان بازی‌های خانگی این تیم گفت: چند هفته است که با جدیت عملیات عمرانی، بازسازی، ترمیم و مرمت ورزشگاه نصیری یزد به همت تمام ارکان استان از جمله استانداری و اداره‌ کل ورزش و جوانان استان شروع شده و روند خوبی را در حال طی کردن است. امیدوارم اولین بازی که در هفته دوم مقابل تیم شمس‌آذر قزوین میزبان هستیم در این ورزشگاه با حضور بی نظیر و پرشور هواداران برگزار شود.

وی افزود: بارها تأکید کرده‌ام که چادرملو یک تیم تازه لیگ برتری است و به‌ هر حال چالش‌هایی را پیش رو دارد. قطعاً حضور تماشاگر در بازی‌هایی که میزبان هستیم کمک بسیار زیادی به ما می‌کند. در چند بازی آخر لیگ یک که برای صعود مبارزه می‌کردیم، حضور تماشاگران برای ما مثل یک اسلحه پنهان بود؛ جوی که در آن بازی‌های حساس توسط تماشاگران برای تیم حریف درست می‌شد همه و همه به‌ هر حال کمک کردند که امروز چادرملو لیگ برتری باشد.

مدیرعامل باشگاه چادرملو اردکان ادامه داد: حضور تماشاگران در میزبانی از بازی‌های لیگ برتر نیز قطعا باعث ایجاد فشار و تضعیف روحیه رقبای ما خواهد شد. من چند بار گفتم و باز هم تکرار می‌کنم که ما دوست داریم از هفته اول یعنی از بازی دوم که میزبان هستیم در ورزشگاه نصیری بازی کنیم ولی این منوط به تایید سازمان لیگ و رفع نواقص ورزشگاه است که فکر می‌کنم هفته آینده آقای روشنک به عنوان نماینده فدراسیون به یزد سفر می‌کنند و تکلیف شرایط میزبانی ورزشگاه نصیری مشخص خواهد شد، همچنین در جلسه‌ای که هفته گذشته با آقای تاج داشتیم، فرصت دو هفته‌ برای رفع نواقص ورزشگاه دادند. 

وی در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه نصیری تایید نشد بازی‌های خانگی چادرملو در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود؟ گفت: خوشبختانه هفته‌ اول مهمان هستیم یعنی یک هفته فرصت بیشتری برای آماده‌سازی ورزشگاه داریم. برخلاف فرافکنی‌های که می‌شود تا آخرین لحظه‌ای که ممکن بود جواب نامه سازمان لیگ در خصوص معرفی ورزشگاه را ندادیم که آقای روشنک شاهد این موضوع هستند و در واقع چندین‌ بار پیگیری کردند که چرا باشگاه جواب نامه فدراسیون مبنی بر معرفی استادیوم را نمی‌دهد. بررسی‌های زیادی انجام دادیم و حتی در شرکت چادرملو با مدیران ارشد شرکت نیز مشورت کردیم و اسامی ورزشگاه‌هایی که امکان میزبانی در آنها را داشتیم با توجه به در نظر گرفتن تمام شرایط اعلام کردیم.  

عطایی گفت: ورزشگاه اول را ورزشگاه نصیری یزد و ورزشگاه شهر قدس را به عنوان ورزشگاه دوم معرفی کردیم که ورزشگاه شهرقدس بنا بر میزبانی پاس قوامین منتفی شد و بر این اساس ورزشگاه شهر کرمان را معرفی کردیم. در خصوص معرفی نشدن ورزشگاه شهدای مس رفسنجان، شورای تامین شهرستان رفسنجان با این موضوع مخالف کرد، منبع صحبت‌های من نه هیات فوتبال استان‌هاست و نه جای دیگر. در خصوص این موضوع ما با آقای روشنک و آقای رفعتی به عنوان مسئولانی که استاندارد ورزشگاه‌ها را تأیید می‌کنند مذاکره و تبادل نظر می‌کنیم.  

وی ادامه داد: به فشار رسانه‌های غیر رسمی زردی که فقط برای جذب مخاطب و دیده شدن در خصوص میزبانی چادرملو حرف‌هایی می‌زنند که خلاف واقع است و از بی‌سوادی رسانه‌ای‌شان است توجه نمی‌کنم، من منافع تیمم و هزینه‌ای که باید برای رفت‌وآمد و اسکان تیم پرداخت کنم را در در نظر می‌گیرم. قبلا نیز گفتم باشگاه چادرملو متعلق به یک شرکت بورسی است و پرداخت هزینه‌ها شرایط و مقررات خاص خودش را دارد.

مدیرعامل باشگاه چادرملو افزود: این‌طور نیست که ما هر ورزشگاهی را دلمان بخواهد معرفی کنیم، باید تمام جوانب و فاکتورها را در نظر بگیریم، موافقت مسئولان سازمان لیگ و مسئولان آن شهرستان و استان را باید اخذ کنیم و از همه مهم‌تر باید شرایط آن شهرستان را در نظر بگیریم. ورزشگاه شهرستانی که حتی یک پرواز مستقیم ندارد چگونه به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی کنیم؟ نمی‌توانم تیم را با اتوبوس اعزام کنم و بازیکن را خسته مسیر کنم، پس حداقل باید ورزشگاهی را معرفی می‌کردیم که حداقل مسیر پروازی داشته باشد، یکسری جو درست می‌شود که در ظاهر خیلی قشنگ، زیبا و هوادار پسند است اما در واقعیت غیر واقعی و غیر منطقی است.

انتهای پیام

نظر شما