شناسهٔ خبر: 67970919 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بهره برداری حداکثری از فناوری‌های نوین در راستای توانمندی فراجا

رئیس مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا از راه اندازی آزمایشگاه‌های تحلیل داده پلیس‌های تخصصی خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار حسین رمضانی در اولین جلسه مرکز تحلیل داده فراجا که با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی برگزار شد، با اشاره به ایجاد مرکز تحلیل داده‌های فراجا گفت: در راستای تدابیر ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور برای بهره برداری حداکثری از داده‌های درون و برون سازمانی و فناوری‌های نوین به ویژه هوش مصنوعی، در ایجاد توانمندی فراجا در عملیات‌های هوشمند و خدمات هوشمند انتظامی، مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا و آزمایشگاه‌های تحلیل داده پلیس‌های تخصصی ایجاد می‌شود.

وی افزود: آزمایشگاه تحلیل داده پلیس‌های تخصصی در رده‌های ماموریتی با اولویت ابلاغی طبق تدابیر فرمانده محترم کل انتظامی کشور ایجاد و راه اندازی می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی همچنین اظهار داشت: برای توسعه تحلیل داده‌های فراجا از ظرفیت و توان دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دست یابی به مغز عملیاتی هوشمند برای فراجا یکی از اهداف کلان این مرکز می‌باشد، گفت: طبق ماموریت ابلاغی فرمانده کل انتظامی کشور، ارتقای توانایی‌های سازمان، صیانت از شان کارکنان و پرورش کارکنان تخصصی، یکی از مأموریت‌های اصلی ما در مرکز مدیریت و تحلیل داده‌های فراجا است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس مرکز مدیریت وتحلیل داده‌های فراجا خاطرنشان کرد: طبق دستور فرماندهی کل انتظامی کشور، پلیس‌های تخصصی موظف هستند فعالیت خود را با ایجاد آزمایشگاه‌های تخصصی، تحلیل داده آغاز کنند.

نظر شما