شناسهٔ خبر: 67970877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار کردستان:

پیام شهیدان سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی است

استاندار کردستان گفت: پیام شهیدان و خون پاک شهدای مقاومت، اسماعیل هنیه و شهید سردار قاسم سلیمانی، سرنگونی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ در مراسم تشییع پیکر شهید «حسین سامی مقام» که با حضور گسترده مردم کردستان، مسئولان استانی و نیروهای مسلح در شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید حسین سامی مقام، بزرگمردی از شهدای مقاوم خطه اصفهان است که برای دفاع از امنیت مردم کردستان در آغازین روزهای استقرار نظام جمهوری اسلامی در حین اقتدار و افتخار به شهادت رسید و امروز رجعت کرده تا یک‌بار دیگر پیام شهادت و شهیدان را به همه ما و همه انسان‌های آزاده و به ملت بزرگ ایران تذکر دهد و یادآوری کند.

وی افزود: ما مردم کردستان همواره قدردان و ارادتمند هموطنان شهید و ایثارگری هستیم که برای تأمین امنیت این خطه مهم از خاک پاک ایران بزرگ و سربلند اسلامی، پای در میدان گذاشتند و مظلومانه و گمنام از امنیت این مردم دفاع کردند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهید سامی مقام برای کمک به آزادی یکی دیگر از شهدای به نام و بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به نام امیر شهید نصرت زاد، پای در میان گذاشت که امیر نصرت زاد در حین مأموریت وقتی خبردار شد که برخی از گروهک‌های منحط و منفور برای آزار و اذیت و ضربه زدن به مردم در یکی از روستاها حضور پیدا کرده‌اند، قهرمانانه و شجاعانه برای کمک به مردم شتافت و حضور پیدا کرد.

زارعی‌کوشا ادامه داد: این شهید در حالی که در محاصره عناصر مزدور گروهکی قرار گرفته بود و به اسارت در آمده بود با جملاتی که تا روز ابد بر تارک آسمان و سپهر پر افتخار ایران اسلامی ماندگار خواهد بود، داغ بزرگی بر دل آنهایی گذاشت که منتظر بودند تا کلام پشیمانی و کلامی از سر استیصال و درماندگی از او بشنوند.

وی تاکید کرد: تسلیت عرض می‌کنیم شهادت بزرگ‌مرد مقاومت حماس، شهید اسماعیل هنیه را، آن انسان کم‌نظیری که عمر خود را در راه مجاهدت و مقابله و مبارزه با صهیونیست‌های خبیث از همه داشته خود گذشت و فرزندان و نوه‌های خود را در این راه تقدیم کرد، اما سر خم نکرد و امروز به آرمان بزرگ خود که شهادت بود، رسید.

استاندار کردستان با بیان اینکه پیام ما به صهیونیست‌های خبیث همان پیام قرآن است، گفت: تفاوت ما امت احمد (ص) با صهیونیست‌های خبیث در همین نکته‌ای است که قرآن فرمود مجاهدان در کنار پیامبر به دنبال شهادت می‌گردند، از صدر اسلام تا به امروز، اما صهیونیست‌های خبیث از روز اول موجودیت نامبارکشان در این گیتی تا به امروز همواره بر ادعای دروغین خود پای فشرده و از مرگ می‌هراسند.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: پیام شهیدان و خون پاک شهدای مقاومت، اسماعیل هنیه و شهید سردار قاسم سلیمانی، سرنگونی رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است.

نظر شما