شناسهٔ خبر: 67970586 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

کفپوش ضد لغزش استخر و تایل مشبک ضد لغزش حمام و سرویس بهداشتی

کفپوش استخر نوعی کفپوش ضد لغزش و مشبک است که به عنوان کفپوش ضد لغزش حمام نیز مورد کاربرد است.

صاحب‌خبر -

این تجهیزات استخر به‌منظور جلوگیری از لیز خوردن افراد در کناره‌های استخر نصب می‌شود. انواع کفپوش تایل ضد لغزش حمام، استخر و حمام با خواص ضد لغزش و مقاومت در مقابل آب و هوا در محیط‌های مرطوب از سر خوردن افراد جلوگیری می‌کنند. این تجهیزات استخر احساس راحتی و امنیت را برای افراد در استخرها و محیط های مرطوب فراهم می‌کنند. شما می‌توانید انواع کفپوش پلاستیکی استخر، کفپوش استخری مشبک، کفپوش ضد لغزش رولی و تایل مشبک را برای کناره‌های استخر برای جذابیت ظاهری و ایمنی شناگران خریداری نمایید.

علاوه‌بر استفاده از کفپوش کنار استخر شما می‌توانید در مکان‌های مختلف مانند رستوران، مهد کودک‌ها، وضوخانه‌ها، آشپزخانه و ... نیز از کفپوش حمام ضد لغزش و تایل مشبک ضد لغزش و یا کفپوش ضد سرخوردن استفاده کنید. این تجهیزات استخری معمولا برای رعایت بهداشت و ایمنی به ویژه برای کودکان و سالمندان خریداری می‌شوند. تولیدکنندگان کفپوش ضد لغزش استخری این محصولات را به صورت با دوام و مقاوم تولید میکنند که در برابر سایش، رطوبت، گرما ومواد شیمیایی و ... مقاومت خوبی داشته باشند. در ادامه بیشتر به مزایای این تجهیزات استخری می‌پردازیم.

کفپوش ضد لغزش حمام

کاربرد انواع کفپوش استخر ضد لغزش و تایل مشبک ضد لغزش

امروزه با افزایش تعداد استخرهای سرپوشیده، باغی و سر باز، استفاده از تجهیزات استخر مانند کفپوش پلاستیکی استخر و تایل مشبک ضد لغزش که از شناگران حفاظت می‌کنند نیز افزایش یافته است. در واقع حفظ سلامت شناگران، کودکان و سالمندان در استخرها، حمام و سرویس بهداشتی بسیار حائز اهمیت است و بدین منظور نیز تجهیزاتی متنوع تولید شده‌اند. کفپوش استخر ضد لغزش یکی از این تجهیزات استخر مراقبتی است که از سر خوردن افراد و آسیب به آن‌ها جلوگیری می‌کند. در محیط های مرطوب با جمع شدن آب ممکن است حوادثی برای افراد بخصوص سالمندان و کودکان رخ دهد. با خرید کفپوش کنار استخر دیگر نیازی به نگرانی برای لیز خوردن افراد وجود نخواهد داشت.

انواع کفپوش تایل مناسب سرویس بهداشتی ، استخر ، حمام، آشپزخانه و ... نیز هستند. شما با خرید انواع کفپوش استخر ضد لغزش و انواع کفپوش پلاستیکی استخر با جنس عالی از مرکز فروش لوازم استخر می‌توانید علاوه‌بر زیبایی امنیت استخر خود را تامین کنید. به دلیل طراحی تایل مشبک ضد لغزش، آب بر روی کفپوش ضد لغزش رولی و یا زیر آن محبوس نمی‌شود و به آسانی به مجرای خروجی هدایت می‌گردد.

کفپوش ضد لغزش حمام و سرویس بهداشتی پیشگیری کننده از افتادن سالمندان

اغلب منازلی که افراد سالمند دارند در سرویس بهداشتی خود از صندلی توالت فرنگی و صندلی حمام استفاده می‌کنند. این افراد یا بانوان باردار و معلولین در زمان بلند شدن از روی صندلی حمام و توالت ممکن است لیز بخورند و دچار شکستگی و آسیب دست و پا شوند و یا حتی به جنین افراد باردار صدمه وارد شده و سالمندان را به ضربه مغزی دچار کند. کفپوش تایل مشبک سرویس بهداشتی و کفپوش حمام ضد لغزش از سر خوردن افراد در این مکان‌ها جلوگیری می‌کند.

در محیط های مرطوب مانند سرویس‌های بهداشتی و حمام احتمال سر خوردن و افتادن سالمندان و کودکان بسیار وجود دارد. از این رو برای حفاظت از این عزیزان شما می‌توانید انواع کفپوش ضد لغزش متری یا کفپوش ضد سر خوردن رولی را تهیه کنید. با خرید کفپوش تایل مناسب سرویس بهداشتی و کفپوش ضد لغزش حمام شما می‌توانید ایمنی و سلامت سالمندان و کودکانتان را تامین کنید. تایل ضد لغزش (کفپوش مشبک) به دلیل طراحی مشبک خود از تجمع آب و لیز خوردن افراد جلوگیری می‌کند. از دیگر موارد استفاده کفپوش ضد لغزش سرامیک برای آشپزخانه‌های رستوران‌ها، هتل‌ها و حتی اتاق خواب کودکان است.

کفپوش حمام ضد لغزش

مزایای خرید کفپوش استخری رولی و کفپوش استخری مشبک

در ادامه قصد داریم به برخی از مزایای تایل مشبک استخری و کفپوش استخری رولی بپردازیم:

ضد لغزش

انواع کفپوش استخر ضد لغزش و کفپوش ضد لغزش رولی به دلیل ساختار مشبک خود خاصیت ضد لغزش دارند. این ویژگی در تایل مشبک استخر این امکان را می‌دهد تا در زمان استفاده از استخر از خطرات لغزش و سقوط افراد جلوگیری شود و امنیت افراد تامین گردد.

زیبایی طراحی تایل استخر

تایل استخری یا کفپوش استخر ضدلغزش دارای طرح‌ها و رنگبندی متنوعی هستند که به شما امکان طراحی استخر را به شکلی منحصر بفرد می‌دهند. شما با خرید انواع کفپوش پلاستیکی استخر ظاهری شیک و جذاب برای استخر خود ایجاد می‌کنید.

مقاومت کفپوش حمام و استخر در برابر عوامل محیطی

به دلیل ساخت کفپوش تایل مشبک استخر از مواد باکیفیت، این تجهیزات استخر مقاومت بالایی در برابر آب و هوا دارند. از این رو با نصب تایل استخری هیچگونه تغییری ناشی از نور خورشید، آب و تغییرات دمایی در این محصولات ایجاد نخواهد شد.

جلوگیری از تجمع آب در کف استخر

برخی از انواع کفپوش پلاستیکی استخر و کفپوش کنار استخر از جنسی هستند که به دلیل منافذ خود، آب روی آن‌ها جمع نمی‌شود. این محصولات را کفپوش تایل مشبک و یا کفپوش استخری مشبک می‌گویند که از سر خوردن افراد در اثر تجمع آب جلوگیری می‌کند.

اصطکاک کافی کفپوش کنار استخر یا کفپوش ضد لغزش حمام و سرویس بهداشتی

طراحی کفپوش تایل مشبک استخری سبب می‌شود تا اصطکاک زیادی بوجود آمده و راه رفتن راحتتر شود. با گیر کردن پای افراد در قسمت‌های مشبک تعادلی مناسب برای راه رفتن ایجاد خواهد شد.

نکات مهم برای خرید کفپوش استخری مشبک

همانطور که گفته شد یکی از تجهیزات استخری مهم برای استخرها، خرید کفپوش کنار استخر است. در انتخاب کفپوش ضد لغزش حمام و کفپوش استخر باید مواردی را در نظر گرفت که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کفپوش تایل استخر باید بی خطر باشد تا آب را به مجرای خروجی هدایت کند و سبب سر خوردن روی آب نگردد و ایمنی شناگران را تضمین نماید.
  • کفپوش تایل مشبک در فصول گرما نباید حرارت را به پای شناگران منعکس کرده و باعث سوختن پاهای افراد شود.
  • در زمان خرید انواع کفپوش استخر ضد لغزش بهتر است با هماهنگی این تجهیزات استخر با دیگر تجهیزات توجه شود.
  • کفپوش استخر خریداری شده باید دارای مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی، نور خورشید و ... باشد.

نظر شما