شناسهٔ خبر: 67970071 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی محور‌های شریانی کشور اعلام شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از اعمال محدودیت‌ در محور‌های شریانی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور  با بیان اینکه محدودیت های تردد در پایان هفته اعلام شد گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ مرداد ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

 

وی ادامه داد:  با اعلام ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در روز جمعه ۱۲ مرداد ماه، از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس محدودیت تردد اعمال خواهد شد، از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) تردد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور یک‌طرفه خواهد بود.

 

محرابی نیا اظهار کرد: از ساعت ۲۳ روز جمعه ۱۲ مرداد ماه این محدودیت های تردد پایان می یابد و تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دو طرفه انجام می‌شود، البته در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، طرح یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده اجرا می‌شود.

 

وی اظهار کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال، تردد خودروها از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

 

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور یادآور شد:  تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده و همچنین در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه ۱۲ مرداد از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

 

محرابی نیا با بیان اینکه  تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ مرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ مرداد) از محور هراز ممنوع است گفت:  در محور فشم محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۲ مرداد ماه از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما