شناسهٔ خبر: 67969247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ناجیان غریق در ۳۰ نقطه حادثه خیز استان بوشهر مستقر شده اند - اکون

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در سال گذشته تاکنون در ۳۰ نقطه حادثه خیز سواحل استان ناجیان غریق مستقر شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رصد اجتماعی نظام مسائل اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر انجام شده است، اظهار داشت: در دولت سیزدهم ساماندهی کودکان کار و خیابان و حمایت از کودکان بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر انجام شده و برای آنان برنامه‌های آموزشی و اردویی برگزار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همایش بزرگ دختران بوشهر و برگزاری متعدد نمایشگاه عرضه لباس، پوشاک و ملزومات ایرانی و اسلامی از دیگر اقدامات حوزه امور اجتماعی و فرهنگی در استان بوده است.

وی افزود: در سال گذشته تاکنون در ۳۰ نقطه حادثه خیز سواحل استان ناجیان غریق مستقر شده‌اند و در سراسر استان بوشهر ۵۰ ایستگاه فرهنگی استقرار یافته است.

پورات با اشاره به تشکیل هیأت اندیشه ورزان استان بوشهر عنوان کرد: در دولت سیزدهم توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در اولویت استان بوشهر قرار داشته به گونه‌ای که بیش از ۵۰ طرح به سازمان‌های مردم نهاد فعال جهت اجرا واگذار شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: اجرای طرح ملی نهضت اجتماعی در قالب شناسایی بیش از ۲۰۰ گروه سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های مردمی برای تقویت تعاملات اجتماعی و تقویت اقدامات خیرخواهانه در استان بوشهر شناسایی و ارزیابی شده است.

وی از تأسیس اولین تشکل محلی در روستای سالم آباد تنگستان خبر داد و گفت: برگزاری دوشنبه‌های اجتماعی با موضوعات گوناگون و جشن ازدواج آسان به صورت منظم در استان بوشهر انجام شده است.

پورات اذعان کرد: همچنین طرح نماد در استان به منظور کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مدارس حاشیه نشین استان بوشهر در حال برگزاری است.

برچسب‌ها:

نظر شما