شناسهٔ خبر: 67969218 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دستگیری قاچاقچی داروهای بیماران صعب العلاج

فرمانده انتظامی استان از کشف 3 هزار و 377 قلم داروی بیماران صعب العلاج از سواری 206 و دستگیری یک قاچاقچی در آزادراه"قزوین-زنجان"خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سردار"علی ابراهیمی" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری 206 که با پلاک مخدوش در حال تردد بود مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو که به محض مشاهده ماموران با افزایش سرعت و رانندگی مارپیچ و حادثه ساز قصد متواری شدن از محل را داشت، در تعقیب و گریز صورت گرفته به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو و سرعت زیاد با نیوجرسی های وسط آزادراه برخورد کرده و واژگون شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل و حال عمومی وی نیز مطلوب گزارش شده است، خاطر نشان کرد: در بازدید از خودرو 3 هزار و 377 قلم داروی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تائیدیه وزارت بهداشت بود کشف شد.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار "ابراهیمی" بیان داشت: داروهای کشف شده جزء داروهای کمیاب و حیاتی بیماری های صعب العلاج بوده که به صورت غیر قانونی تهیه شده است و  خانواده های این بیماران ناچارا با قیمت های بالا می بایست  تهیه کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما