شناسهٔ خبر: 67968852 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

ملی‌پوش اسبق بسکتبال کشورمان با تاکید براینکه سقف بودجه مشکلی از ورزش حل نخواهد کرد گفت: در فوتبال دیدیم که این کار شدنی نیست و نباید با این روش حرکت کرد.

حدادی: سقف بودجه در فوتبال رعایت نشد در بسکتبال هم قابل انجام نیست

حدادی: سقف بودجه در فوتبال رعایت نشد در بسکتبال هم قابل انجام نیست

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا )،حامد حدادی امروز چهارشنبه در مجمع سازمان لیگ بسکتبال اظهار داشت: در فصل گذشته صحبتی از سقف قرارداد و بودجه مطرح بود اما در فوتبال دیدیم که این موضوع قابل انجام نیست و نباید روی این روش تاکید داشت.

وی ادامه داد: بازیکن به دنبال پول بادآورده نیست اما حق دارد مطالبات خود را به موقع و در زمان مشخص دریافت کند. من در زمانی که در آمریکا و چین بازی می‌کردم سرمایه حقوق خود را می‌گرفتم و مشکلی نبود اما اینجا هنوز برخی از بازیکنان از ۳ سال مطالبه دارند که این درست نیست.

اسطوره بسکتبال کشورمان یادآور شد: ورزشکار زندگی دارد و قرار نیست بدون پرداختی فقط تمرین کنند. بازیکن و باشگاه باید به یک توافق برسند، در مهرام بازی کردم و این تیم را خیلی دوست دارم اما ۳ روز مانده به پنجره به سه بازیکن اصلی خود شامل مشایخی، پذیرفته و جمشیدی چک داد تا عدم پرداختی ۴ ماهه خود را جبران کند، مابقی بازیکنان باید چه کار کنند؟

حدادی گفت: متاسفانه مدیریت این تیم ضعیف عمل کرده و این در چند باشگاه دیگر هم وجود دارد و باید حق و حقوق ورزشکار را لحاظ کرد. وقتی پرداختی‌ها به موقع و منظم باشد هیچ بازیکنی تیم خود را رها نکرده و با تمام وجود در خدمت مجموعه خود است.

وی عنوان کرد: حضور بازیکن خارجی در ایران باعث رشد بسکتبالیست‌های ایرانی خواهد شد چراکه در تمرینات کمک بسیاری کرده و ارتقای رشد بازیکنان ما را هم خواهد داشت.

نظر شما