شناسهٔ خبر: 67968801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرهنگسرای انقلاب اسلامی میزبان نوجوانان علاقه‌مند به هوش مصنوعی

تهران- ایرنا- رویداد کاوش با موضوع بررسی مهارت های نوجوان برای زندگی در عصر هوش مصنوعی، جمعه ۱۲ مرداد ماه از ساعت ۹ در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این رویداد حسین حق پناه پژوهشگر و مدرس سواد رسانه ای به بحث و بررسی مهارت های نوجوانان برای زندگی در هوش مصنوعی می پردازد.

نگاهی به دنیای دیجیتال و مهارت های زیست سالم نوجوان در دنیای مجازی، آشنایی با مهم ترین برند ها و ترند ها و فناوری های آینده، آشنایی با منبع فرصت ها و تهدید های تربیتی فناوری های دیجیتال، گفتگو و همکفری درباره‌ی شیوه ها و سرفصل های آموزشی زندگی دیجیتال به نوجوان، نگاهی به کدنویسی، بازی سازی و تولید محتوای دیجیتال از جمله محورهای مورد بحث در این رویداد است.

همچنین از دیگر بخش های این برنامه رویداد برگزاری اردوی تفریحی در محل فرهنگسرای انقلاب اسلامی است که شرکت کنندگان در رویداد می توانند از بازی های متنوعی چون تیراندازی، لیزرتگ، صخره نوردی، ایرهاکی، فوتبال دستی، چالش آشپزی و ... استفاده کنند.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می توانند به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای خیابان کمیل شرقی، فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۰۸۶۶۴ تماس بگیرند.

نظر شما