شناسهٔ خبر: 67968057 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیش‌بینی بارش پراکنده و وزش باد شدید در چند استان‌

امروز در استان‌های گیلان، مازندران و بخش‌هایی از گلستان بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود. امروز در استان‌های گیلان، مازندران و بخش‌هایی از گلستان بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در استان‌های گیلان، مازندران و بخش‌هایی از گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

در روز جمعه، ادامه بارش‌ها در شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان به شکل پراکنده خواهد بود. همچنین در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، مرکز و جنوب کرمان و شمال و غرب هرمزگان رگبارهای پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه احتمال بارش پراکنده در شرق سوادکوه خراسان شمالی وجود دارد. از روز یکشنبه و دوشنبه، جو در بیشتر مناطق کشور آرام خواهد بود. 

طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور، جنوب غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز وزش باد شدید باعث خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا خواهد شد. همچنین آب‌های جنوبی کشور از جمله دریای عمان طی سه روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

در تهران امروز آسمان قسمتی ابری با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود و دمای بیشینه به ۳۹ درجه بالای صفر خواهد رسید. خنک‌ترین مرکز استان امروز اردبیل با دمای ۱۱ درجه بالای صفر گزارش شده است. دیروز اهواز با دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما