شناسهٔ خبر: 67968051 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خاموشی: در مقابل جبهه کفر، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را داریم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در مقابل جبهه کفر، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را داریم که ایشان راهبرد‌های مشخص برای جهان دارد. رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در مقابل جبهه کفر، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را داریم که ایشان راهبرد‌های مشخص برای جهان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سومین همایش ملی «موکب‌داران اربعین حسینی (ع)» با عنوان «قدم‌های آسمانی» با حضور حجت‌السلام و المسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی - اجتماعی و سخنگوی سازمان، سید رضا نریمانی مداح اهل بیت (ع)، موکب‌داران و ... در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام خاموشی در ابتدای سخنرانی خود با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: جناب اسماعیل هنیه در جوار خانواده شهید خود و خانواده شهید غزه خواهید بود. این ضیافت پرشور و حضور مستانه شهیدان است. 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: جبهه حق در مقابل جبهه باطل پیروز است. خداوند متعال در قرآن می‌فرمایند: آنچه در صف حق اتفاق می‌افتد، پیروزی است. الان در جبهه مقابل کفر،رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی را داریم که ایشان راهبرد‌های مشخص برای جهان دارد. ان‌شاء‌الله آزادی فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است. این نزدیک بودن با صبر و استقامت جبهه حق محقق می‌شود.

وی ادامه داد: وقتی حضرت اباعبدالله حسین (ع) در صحرای کربلا به شهادت می‌رسند و امام زین‌العابدین (ع) لب به سخن می‌گشاید، ابن زیاد ملعون آنجا اعتراض می‌کند و می‌گوید: مگر مردی باقی مانده است؟ بعد با اراده شوم قصد به شهادت رساندن حضرت را دارد، که حضرت زینب (ع) سپر می‌شود و مانع شهادت می‌شود. جبهه حق همیشه پیروز است. اگر به ظاهر جبهه باطل پیروز شود، ولی این پیروزی ماندگار نیست.

انتهای پیام/

نظر شما