شناسهٔ خبر: 67967775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یاری: کشتی، امید مردم ایران در المپیک است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی اعلام کرد که ۱۱ نماینده کشتی ایران امید کاروان ورزش کشور برای کسب مدال هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مراسم قرعه‌کشی لیگ کشتی آزاد و فرنگی امروز چهارشنبه با حضور نماینده تیم‌ها در سالن جلسات فدراسیون کشتی برگزار شد.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه سومین سال است که در سازمان لیگ حضور دارد، گفت: من از چهل سال پیش در کشتی بودم و چیزهایی از کشتی یاد گرفتم که برای اعتلای این رشته تجربیاتم را به کار خواهم گرفت. صداقت سرلوحه کارم قرار دارد. قطعا عیب و ایراد هم بوده اما سعی کنیم تا با حمایت اسپانسرهای مالی و باشگاه‌ها بتوانیم به کشتی کمک کنیم.

یاری گفت: بی‌انصافی است کارهایی که توسط علیرضا دبیر صورت گرفته است را نادیده گرفت. هر روز شاهد طرح‌ها و پروژه‌های در حال تکمیل هستیم. فدراسیون کشتی ساختمان مجزا برای سازمان لیگ فراهم کرده تا شرایط سازمان لیگ مستقل باشد. در کنار ما نیز موزه انستیتو و مرکز ملی کشتی ساخته می‌شوند که نشان از توجه فدراسیون به بخش‌های دیگر دارد.

رییس سازمان لیگ کشتی خاطر نشان کرد: یک هفته از المپیک گذشته و همه مردم چشم امید به کشتی دارند. یازده قهرمان نماینده طیف بزرگ مردم کشور هستند تا بتوانند با مدال‌آوری خود زمینه خوشحالی مردم را در این آوردگاه بزرگ فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه حتما انتقاد به سازمان لیگ وجود دارد، گفت: امیدواریم از شهریور ماه کارمان را آغاز کنیم. شما عزیزان همیشه کمک‌هایی را به کشتی داشته‌اید. نگهداری از اسپانسرها وظیفه ماست و همه ما تلاش کنیم تا کشتی سطحش بالاتر برود. هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله داریم و من هم مانند شما برای اعتلای این رشته و لیگ آن تلاش خواهم کرد.

یاری ادامه داد: در حال حاضر لیگ برتر ویترین کار ماست. سخت‌ترین لیگ مربوط به لیگ یک و نوجوانان است و تا روز جمعه در ۱۲شهر میزبان این مسابقات هستیم. این مسابقات به گونه‌ای است که باید هر تیم یک بازی میزبان و بازی دیگر میهمان باشد.

رییس سازمان لیگ کشتی همچنین در خصوص نحوه قراردادها در لیگ برتر کشتی گفت: نحوه قراردادها به صورت فصلی است و در فصل آینده نیز اساسنامه قراردادها در لیگ یک تغییر خواهد کرد. تلاش ما برای خانواده کشتی اینگونه است. از تیم‌ها می‌خواهم با توجه به پوشش مسابقات قطعا از بچه‌های رسانه در گروه خود بهره ببرند تا مسابقات خود را پوشش دهند.

یاری در خصوص اینکه لیگ کشتی در چند سال اخیر دو قطبی برگزار شده است گفت: با تشویق اسپانسرها برای حمایت از این رشته، شاهد چنین رخدادی در لیگ امسال نخواهیم بود. امیدواریم امسال حساسیت رقابت‌ها به اوج خود برسد.

نظر شما