شناسهٔ خبر: 67967676 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

با انتشار فراخوان؛

ثبت نام نامزدهای هیئت مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران آغاز شد

کمیته انتخابات انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران با هدف شکل‌گیری هیئت‌مدیره‌ای توانمند به منظور ارتقای کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور، با دعوت از همه فعالان در رشته‌های مرتبط، فراخوان ثبت نام نامزدهای هیئت مدیره این انجمن علمی را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نقل از روابط عمومی انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران، در آستانه سومین دوره انتخابات هیئت مدیره این انجمن، کمیته انتخابات انجمن از تمامی اعضای پیوسته انجمن دعوت می‌کند، در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در هیئت مدیره اقدام کنند.

بر اساس شرایط عمومی اعلام کاندیداتوری در انتخابات بر اساس شیوه‌نامه اجرایی آیین‌نامه نحوه تشکیل و شرح وظایف کمیسیون انجمن‌های علمی ایران، ویرایش یکم مورخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، نامزدها باید دارای شرایطی از جمله تابعیت ایرانی، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی، سطح تحصیلات حداقل کارشناسی‌ارشد و تجارب علمی در رشته‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری و اطلاع‌رسانی)، روانشناسی، علوم اجتماعی، مدیریت، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، سابقه علمی/ اجرایی حداقل ۳ سال در حوزه‌های علمی و حرفه‌ای مورد تأیید و همچنین عضویت پیوسته انجمن ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران باشند.

زمان شروع ثبت نام در انتخابات

بر این اساس داوطلبان می‌توانند از تاریخ ۸ مرداد ۱۴۰۳ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی https://survey.porsline.ir/s/vcm7SguN نسبت به ارسال مدارک و ثبت نام اقدام کنند. فهرست نهایی نامزدها پس از بررسی‌های لازم در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد و در صورت وجود اعتراض، بررسی لازم صورت گرفته و در نهایت در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ نتایج بررسی‌ها اعلام می‌شود.

برگزاری انتخابات و زمان اعلام نتایج

نامزدهای مورد تأیید از تاریخ ۱۵ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند، برنامه‌های خود را معرفی و تبلیغات انجام دهند و در نهایت سومین دوره انتخابات هیئت مدیره انجمن علمی ارتقای کتابخانه‌های عمومی ایران از ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز و تا ساعت ۱۶ همان روز ادامه دارد. نتایج رأی‌گیری نیز در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران که روز دوشنبه مورخ ۲۲ مردادماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر در کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی تهران، خیابان وحدت اسلامی، خیابان بهشت، ورودی شماره ۴ پارک و به صورت مجازی به نشانی https://www.skyroom.online/ch/researchpl/ipla  برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است از تاریخ اعلام فراخوان تا انتخابات امکان عضویت در انجمن وجود ندارد.

نظر شما