شناسهٔ خبر: 67966993 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

صدور دستی احکام اصلاحیه ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران؛ به‌زودی

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تهران از صدور دستی احکام اصلاحیه ترمیم حقوق کارکنان ثابت شهرداری تهران در روزهای آتی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران، اکبر مردانی‌ مدیرکل سرمایه انسانی اظهار کرد: با عنایت به دستور شهردار تهران و تاکید معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا مبنی بر صدور احکام اصلاحیه ترمیم حقوق کارمندان، جلسه‌ای به ریاست معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مدیران سازمان فاوا و اداره کل سرمایه انسانی با هدف هماهنگی بیشتر و تشریح فرآیند اجرای صدور احکام برگزار شد.

 وی با اشاره به عدم وجود ساختار سیستمی صدور گروهی احکام و همچنین لزوم اقدام فوری در این ارتباط گفت: به منظور توسعه زیر ساخت سامانه جامع منابع انسانی و حسب تدابیر و تصمیمات ماخوده، فرآیند صدور احکام به‌صورت یکپارچه (صدور دستی احکام) از سوی کاربران تعریف شده در زیر سیستم‌های مناطق ۲۲ گانه و همچنین کارشناسان  اداره کل سرمایه انسانی از روز شنبه ۱۳ مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.

مردانی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به حجم بالا و بی‌نظیر صدور احکام اصلاحیه و همچنین پیچیدگی محاسبات مربوط به احکام ساختار پرداخت نظام هماهنگ این فرآیند با دقت کیفیت و سرعت لازم در دست اجرا قرار خواهد گرفت تا مشمولان از مزایای آن در اسرع وقت برخوردار گردند.

انتهای پیام/

نظر شما