شناسهٔ خبر: 67966793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران:

۶ مرکز درمانی دام در دهلران در حال ارائه خدمات هستند

محمدجواد داودی نصر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران گفت: هم اکنون دو مرکز درمانی در بخش خصوصی دامپزشکی و دو مرکز در بخش دولتی شهرستان فعال است که خدمات لازم را به گروه‌های هدف ارائه می‌کند.

صاحب‌خبر -

«روح‌اله کرمی» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه مراکز بخش خصوصی دامپزشکی با هدف ارتقای کمیت و کیفیت شاخصه‌های خدمت‌رسانی به مردم راه‌اندازی شده است، اظهار کرد:  شهرستان دهلران  دارای ۲ مرکز درمانی، ۴ داروخانه دامپزشکی و ۲ مرکز مایه‌کوبی دامپزشکی است.

وی گفت: این مراکز زمینه ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان این رشته را فراهم کرده اند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دهلران به انجام ۱۶۵ هزار و ۷۴۴ مورد معالجات دام سبک و سنگین در مراکز درمانگاهی خصوصی و دولتی شهرستان اشاره و افزود: دیگر اقدامات نظیر معالجات انواع طیور، تشخیص آبستنی، جراحی دام سبک و سنگین، برداشت و نمونه‌گیری آزمایشگاهی و عملیات مامایی نیز در این مراکز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در بخش‌های زرین‌آباد و میمه متقاضیان دارای شرایط می‌توانند اقدام به درخواست برای تأسیس مرکز درمانی نمایند گفت: با توجه به اینکه اقدامات تشخیصی تکمیلی  نیز نقش مهمی در پروسه معالجه و درمان دارد نبود آزمایشگاه تشخیصی از جمله کمبودهای این شهرستان است که فارغ‌التحصیلان رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما