شناسهٔ خبر: 67966625 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارا روستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد سارا روستاپور دبیر نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون شد

رییس نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی سارا روستاپور را به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

فرهاد فلاح با اشاره به تجربه، تخصص و سابقه سارا روستاپور در هنر‌های نمایشی در حوزه‌ی کودک و نوجوان، وی را به عنوان دبیر نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی کرد.

رییس جشنواره در این حکم نوشته است: جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سابقه موثر و استقبال پر شور مخاطبان همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است. انتظار می‌رود برای نیل به آینده روشن و تربیت نسلی جدید از هنرمندان نوجوان، فرصتی که در اختیار شما قرار داده شده است را غنیمت بدانید و به مدد حضور و سرمایه پر اشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینش‌گری و نبوغ نوجوانان، باعث رشد این هنر در نوزدهمین دوره‌ی خود باشید.

فلاح در ادامه حکم روستاپور آورده است: بچه‌های این سرزمین امانت الهی هستند که باید با آغوش باز تجسم امید و روز‌های پر شوق زندگی را بر صحنه‌ی زندگی شاهد باشند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان این حکم اظهار امیدواری کرده است در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی شاهد رشد و تعالی این هنر بین نوجوانان و جوانان این سرزمین باشیم.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور گروه‌های نمایشی اعضای نوجوان کانون استان‌های مختلف کشور شهریور ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما